۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۴۴۲۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

رفتار سیاسی امام راحل بر اساس امیال شخصی نبود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بی نظیر خواندن شخصیت علمی و فقهی امام راحل گفت: رفتار امام خمینی(ره) بر اساس امیال شخصی نبود.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد منطقه سه کشور، روزگذشته در جمع کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به شخصیت والای امام خمینی‌(ره) در همه زمینه‌ها گفت: همه ما باید در برابر سختی ها همچون امام راحل رفتار کنیم و بر اساس امیال خود رفتار نکنیم.

وی با بیان این که دهه فجر تجلی‌گاه خودباوری و اقتدار ملتی فداکار است، اظهار داشت: باید ثابت کنیم که نهال انقلاب در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان تنومند، با طراوت و سرزنده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمیان همچنین بیان داشت: باید با استفاده از فرامین بزرگ امام راحل و رهبری، در جستجوی نامحدود ها نباشیم؛ چون سرگرم شدن در این مسائل ما را از رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب باز خواهد داشت.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد منطقه سه ادامه داد: بحث خدمت رسانی باید در سرلوحه کار همه مسؤولان و دلسوزان به نظام باشد و نباید با اسراف بیهوده موجب به هدر رفتن انرژی و هزینه های موجود در جامعه شویم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به این نظام الهی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در طول سی سال گذشته از همه ترفند‌ها و توطئه‌ها برای براندازی نظام اسلامی استفاده کرد؛ اما هوشیاری ملت ایران و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف انقلاب، نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت‌‌الاسلام ابراهیمیان ادامه داد: مهم‌ ترین هدف دشمن و استکبار جهانی، جوانان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف آنها را نسبت به مسائل مختلف به‌ ویژه مسائل دینی، اعتقادی و فرهنگی بی‌تفاوت کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات