۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۷۴۴۱۷۳
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

حرکت در مسیر شهدا حرکت در جبهه حق است

حرکت در مسیر شهدا حرکت در جبهه حق است
حجت الاسلام موسوی مقدم با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مسیر صیانت از این مکتب حق و نور حقیقت است، گفت: حرکت در مسیر شهدا حرکت در جبهه حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم ، ظهر امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره 6هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت مسیر صیانت از این مکتب حق و نور حقیقت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: از صدر اسلام تاکنون، مکتب اسلام دشمنان زیادی داشته است و همه توان خود را به کار گرفته اند تا نور حق و حقیقت در جبهه حق را خاموش کنند.

وی عنوان کرد: اوج فشارهای فرهنگی غربی در کشورهای شرقی در دوران معاصر بوده است و در این زمینه از زمان طاغوت توسط افراد بیدار جامعه، کتاب ها نوشته شده است چون این فرهنگ غربی، بنیاد های فرهنگی را متزلزل می کند.

حجت الاسلام موسوی مقدم خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان در قالب مدرنیته و دموکراسی غربی می تاختند و استعمار فرهنگی از بیرون و از درون استبداد فرهنگی شاهنشاهی هجوم آورده بود، انقلاب اسلامی مانند پیروزی انفجار نور بود.

حجت الاسلام موسوی مقدم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ذهن ها را روشن و دل ها را آگاه کرد و در چنین شرایطی رزمندگان جان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا می کردند، خاطرنشان کرد: راه شهدا نمایان کننده راه حق و حقیقت است.

وی ادامه داد: اگر می خواهید در جبهه حق ایستاده بمانید، ببینید شهدا کجا ایستاده اند و بدانید راه شهدا، چراغ راه حق و حقیقت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارکرد: تداوم راه شهدا رمز شناسایی اهداف دشمنان و ایستادگی در مقابل توطئه های آن ها است.

وی با بیان اینکه مسیر شهدا را ادامه دهید و مطمئن باشید در جبهه حق قرا دارد، عنوان داشت: شهدا وظیفه خود را خوبی انجام داده اند، اگر مجاهدان در راه خدا هم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، و شما نشستگان راه و روش آنها را ادامه دهید، مطمئن باشید که حق و حقیقت راه خود را پیدا خواهد کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات