۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۲۱۸۹۴
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

ولایت‌مداری، معنويت، تقوا و تزکیه نفس از ویژگی های طلبه انقلابی است

ولایت‌مداری، معنويت، تقوا و تزکیه نفس از ویژگی های طلبه انقلابی است
لرستان- حجت الاسلام مهدوی خواه تربیت طلبه انقلابی را رسالت حوزه خواند و گفت: ولایت‌مداری، معنويت، تقوا وتزکیه نفس از ویژگی های طلبه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام روح الله مهدوی خواه، ظهر امروز در جمع طلاب جدید الورود در همایش «طلیعه حضور» که در قم برگزار شد، گفت: باید باید قدر فرصتی که در حوزه در اختیار دارند را بدانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با تأکید بر تلاش برای رشد علمی و اخلاقی و رسیدن به اهداف طلبگی افزود: اهمیت و توجه به دروس حوزه و مطالعه عمیق از وظایف شاخص طلاب است.

وی خاطرنشان کرد: خوب درس خواندن، احترام به پدر و مادر، قدردان و شکر گذار انتخاب این مسیر طلبگی بودن از اقدامات  تاثیر گذار در این مسیر نورانی است که باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی خواه با تأکید بر ضرورت تلاش و پشتکار طلبه در کسب علوم دینی عنوان کرد: طلاب با تلاش و پشتکار می توانند فراز و وفرودهای این مسیر را طی کنند و به اهداف بلند طلبگی دست یابند.

وی در ادامه به لزوم تربیت طلبه‌ انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: طلبه انقلابی ولایت‌مداری، معنويت و تقوا وحرکت در مسیر تزکیه نفس را در کنار تحصیل خود از اهداف بلند طلبگی قرار می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: طلاب برای انجام رسالت خطیر طلبگی در جامعه و موفقیت در عرصه تبلیغ باید در عرصه علم و اخلاقی رشد یابند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات