۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۲۱۶۵۴
امام جمعه ازنا:

خروجی حوزه های علمیه خواهران باید تربیت بانوی تراز انقلاب باشد

خروجی حوزه های علمیه خواهران باید تربیت بانوی تراز انقلاب باشد
حجت الاسلام سپهوند به رسالت حوزه در تربیت طلاب اشاره کرد و گفت: تربیت زن در تراز انقلاب اسلامی خروجی حوزه های علمیه خواهران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، بعدازظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه بانوان شهرستان ازنا در مدرسه علمیه خواهران نجمیه گفت: امروز رسالت حوزه پرورش طلاب در تراز انقلاب اسلامی است که بتوانند از دین و ارزش های الهی به خوبی حراست و پشتیبانی کنند.

امام جمعه ازنا به رسالت حوزه در تربیت طلبه تراز انقلاب اشاره و بیان کرد: تربیت زن در تراز انقلاب اسلامی خروجی حوزه های علمیه خواهران باشد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بانوان طلبه ارشاد و هدایت جامعه است، عنوان کرد: در این راستا اقدامات بسیار خوب و باارزشی توسط حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب زن صورت گرفته است.

امام جمعه ازنا یادآور شد: اکنون که ما در جبهه تهاجم سخت و بی سابقه دشمن علیه حجاب هستیم، وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خطیر تر است.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه امروز بانوان طلبه باید اهمیت حجاب را در جامعه تبیین کنند، تصریح کرد: مقوله عفاف حجاب از مسائل مهمی بوده که امروز توسط برخی افراد تخریب و قبح‌زدایی می‌شود.

وی تاکید کرد: باید در این خصوص ارزش و اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب توسط بانوان طلبه به مردم تبیین گردد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات