۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۲۱۵۹۳
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان:

خانه هلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه لرستان افتتاح شد

خانه هلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه لرستان افتتاح شد
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به افتتاح خانه هلال مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان، گفت: افتتاح این خانه فرصتی برای بهره مندی از ظرفیت حوزه در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی در مراسم افتتاح خانه هلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، گفت: با افتتاح خانه هلال رابطه بین حوزه و جمعیت هلال احمر تنگا تنگ‌ خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه سیل و بحران کرونا نشان داد که طلاب به صورت جهادی پای کار حل مشکلات مردم هستند، افزود: هر جا احساس می شود حضور روحانیت لازم است با تمام توان ورود پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه از تمام توان برای ارائه خدمت به مردم در همه عرصه ها آماده است، خاطرنشان کرد: فعالیت انسان دوستانه و بشر دوستی که با مفاهیم دینی ما نیز پیوند خورده است و خود این اهمیت کار در این را دو چندان می کند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در جامعه و انجام فعالیت های جهادی بیان کرد: روحانیت هر زمان که احساس نیاز شود در خدمن به مردم نقش آفرینی می کند.

وی یادآور شد: طی دو سال گذشته از ۷۱ مبلغ امین به بیش از ۵۰۰ مربی رسیده ایم که این تعداد در مدارس استان فعالیت می‌کنند که از این ظرفیت نیز می توان استفاده بهتری صورت گیرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات