۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۲۱۱۵۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت نام نویسی در دوره تخصصی صحیفه خوانی

تمدید مهلت نام نویسی در دوره تخصصی صحیفه خوانی
عزیزی با اشاره به اینکه دوره تخصصی صحیه خوانی ویژه طلاب سطح سه دانشجویان ارشد و دکتری برگزار می‌شود، گفت: مهلت نام نویسی در دوره تخصصی صحیفه خوانی تا ۲۰ مهر تمدید شد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه آموزشی تبلیغی ویژه خواهران مبلغ در طرح امین با همکاری اموزش و پرورش برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تقویت برنامه های ففرهنگی و تبلیغی و ارتقای توانایی تبلیغی طلاب مبلغ در مدارس را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی، توجیهی امروز(19مهر)، ویژه خواهران مبلغ مدرسه علمیه خواهران کوهدشت برگزار شد.    

عزیزی بیان کرد: توجه به معنویت و اخلاق دانش آموزا در کنار تحصیل، تربیت دانش آموز انقلابی، تبیین ارزش های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی از اهداف مهم حضور مبلغان امین در مدارس آموزش و پرورش است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی صحیفه خوانی در مدارس علمیه خواهران خاطرنشن کرد: امروز به مناسبت هفته وحدت ۲۴ صحیفه خوانی به میزبانی مدرسه علمیه خواهران دورود برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری دوره تخصصي صحيفه سجاديه اشاره کرد و عنوان داشت: این دوره ويژه طلاب سطح سه يا بالاتر و دانشجویان ارشد و دکتری برگزار می شود.

عزیزی به تمدید مهلت ثبت نام در دوره تخصصی صحیفه خوانی اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا  20 مهر تمدید شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات