۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۱۶۲۷۷
امام جمعه موقت آبادان:

دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد ایرانیان است

دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد ایرانیان است
خوزستان_حجت الاسلام والمسلمین نجیبی گفت: دشمن در آخر به دنبال از بین بردن اتحاد ایرانیان است، ولی مردم این اجازه را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی نجیبی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های عباید سیاسی این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تحلیل واقعه عاشورا، بصیرت افزایی و توجه به مسائل روز از جمله فریضه امر معروف و نهی از منکر، توجه به مقوله جمعیت و  فرزندآوری و تسهیل در  امر ازدواج مورد تاکید مبلغان دینی است.

وی عنوان داشت: سخنرانان و مداحان همچنین به موارد عزت، کرامت، ایثار، توکل، شجاعت و رشادت در برابر ظلم و ستم که آیینه عاشورا است توجه و این مفاهیم را در مداحی‌ها و نوحه سرایی‌های خود ترسیم کنند.

امام جمعه موقت آبادان در ادامه با اشاره به وقوع سیل در کشور گفت: توسعه فعالیت‌های آبخیزداری و آبخوان داری راهکار مهم مقابله با سیلاب است.  

حجت الاسلام نجیبی در ادامه با اشاره به جهاد تبیبن تصریح کرد: دشمن ابتدا بدنبال تضعیف باور‌های ما نسبت به دین، نظام و انقلاب است و سپس به سراغ خراب کردن تشخیص‌ها و محاسبات ما می‌آید تا به اراده امت اسلامی صربه بزند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن برای بی اعتماد کردن ما نسبت به نظام و اسلام برنامه ریزی کرده تا امیدمان نسبت به آینده از بین برود، ابراز داشت: دشمن در آخر بدنبال از بین رفتن اتحاد ایرانیان است، ولی مردم اجازه نخواهند داد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات