۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۰۸۳۰۲
امام جمعه موقت جوانرود:

روز قدس نماد رویارویی حق در برابر باطل است

روز قدس نماد رویارویی حق در برابر باطل است
کرمانشاه ـ ماموستا حسامی گفت: روز قدس یادگار امام(ره) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده و مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمدعزیز حسامی امروز در تجمع مردم شهر جوانرود که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته بودند، اظهار داشت: حیله و مکر دشمنان اسلام برای کم اهمیت جلوه دادن مسئله فلسطین همواره ادامه دارد.

امام جمعه موقت جوانرود گفت: کلید واژه مهم وحدت جهان اسلام «روز قدس» است که نباید فلسطینیان و جهان اسلام در برابر این غصب بزرگ تاریخی کوتاه بیایند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده و مظلوم فلسطین است.

ماموستا حسامی عنوان داشت: با افزایش بصیرت و حضور گسترده مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین دشمنان و ایادی استکبار در سایر کشورهای اسلامی به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه موقت جوانرود در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی ایستادن در مقابل استکبار جهانی است و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در واقع حمایت از حقیقت است./1400/

ارسال نظرات