۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۷۳۲۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آیت الله مصباح یزدی عالم به زمان بود

آیت الله مصباح یزدی عالم به زمان بود
لرستان - نماینده ولی فقیه در لرستان آیت الله مصباح یزدی را الگویی برای همگان خواند و گفت: آیت الله مصباح یزدی عالم به زمان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شب گذشته در همایش استانی بزرگداشت منزلت علمی و عملی آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی با اشاره به چهلمین روز درگذشت علامه مصباح یزدی اظهار داشت: پیرامون شخصیت علامه بزرگ مصباح یزدی به عنوان عالمی فرهیخته و فرزانه صحبت کردن کار دشواری است و نیازمند نشست ها، جلسات و همایش های متعدد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر مردم و جوانان ما به واسطه خط نفاق از حضور استاد شهید مرتضی مطهری و برخی بزرگان دیگر محروم شدند اما علامه مصباح یزدی توانستند با تربیت شاگردان و عالمان بزرگ و همچنین با تأسیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در شهر قم جریانی ایجاد کند که تا نسل آینده ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: آنچه که از ارتحال علامه مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی می آموزیم بصیرت، هوشمندی، عالم به زمان بودن است، سردار سلیمانی توانست به نگرش عمیقی در درک حقایق برسند.

وی بیان کرد: در شهرهای مختلف استان لرستان مجالس با شکوهی با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط جوانان انقلابی و گروه های جهادی پس از ارتحال علامه مصباح یزدی برگزار شد البته آنچه مهم است قرار دادن رهنمودهای این عالم بزرگوار که در سرلوحه آن ولایت مداری بود باید نقشه راه خود قرار بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهری گفت: راه موفقیت همان راهی است که جوانان انقلابی و گروه های جهادی طی می کنند در همین راستا همه از جمله مدیران و خیران موظف هستیم از این جوانان حمایت معنوی و فکری کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات