۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۴۷۸۲۲
خدادادی خبر داد؛

توزیع ۱۰۰ پک بهداشتی در مناطق محروم از سوی طلاب دورودی

توزیع ۱۰۰ پک بهداشتی در مناطق محروم از سوی طلاب دورودی
خدادای گفت: با همکاری و فعالیت جهادی طلاب در کنار دیگر اقدامات جهادی برای مبارزه با کرونا، ۱۰۰ پک بهداشتی بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شده است.

مرضیه خدادادی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به همت فعالیت جهادی طلاب این مدرسه تاکنون 100 پک بهداشتی بین خانواده های بی بضاعت و خانواده های بی سرپرست توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام بهداشتی شامل «مایع دستشویی، الکل، دستمال کاغذی و دستکش بکبار مصرف» بوده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه شعبان و انجام فعالیت تبلیغی طلاب نیز بسته های فرهنگی مهدویت با محوریت وظایف منتظران، ویژگی منتظران، توصیه بزرگان دین در زمینه انتظار و نکاتی در مورد بیماری کرونا و پذیرش حوزه های علمیه خواهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا امروز هر مدرسه علمیه یک پایگاه مقابله و مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل شده است، اظهار داشت: در این پایگاه ها طلاب با فعالیت جهادی خویش در زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و بسته های غذایی خدماتی گسترده دارند.

خدادادی ادامه داد: فعالیت جهادی طلاب و مدارس علمیه خواهران تا شکست کرونا در عرصه تبلیغی و خدمت رسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای روحیه بخشی به جامعه و نهادینه سازی فرهنگ دعا و توسل به اهل بیت(ع) و قرائت ادعیه برای رهایی از ویروس کرونا و رفع مشکلات اظهار داشت: طلاب در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.

خدادادی یادآور شد: فعالیت های مجازی طلاب در ماه مبارک شعبان و رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود از برگزاری مسابقه مجازی خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات به صورت مجازی و ویژه طلاب برگزار خواهد شد و فرصت مسابقه تا پایان ماه شعبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسابقه مجازی با موضوع عکس نوشته و با محوریت «نیمه شعبان و امام زمان(عج)،  بیماری کرونا و در خانه بمانیم» برگزار می شود، گفت: به سه نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات