۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۱۸۱۱۴
امام جمعه موقت پلدختر:

دولت باید به شعارهای انقلاب عمل کند

دولت باید به شعارهای انقلاب عمل کند
امام جمعه موقت پلدختر به بیان ویژگی های دولت در تراز انقلاب پرداخت و گفت: دولت باید التزام عملی به شعارهای انقلاب داشته باشد تا گام های استواری در راه پیشرفت برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کاظم تیموری، امام جمعه موقت پلدختر، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهدای دولت شهید رجایی و باهنر گفت: این بزرگان در راه اعتلای کلمه حق جانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند.

وی افزود: دولتمردان بدانند مسؤولیتی که به آنها محول شده امانت است آنها خدمتگزار مردم هستند، باید از این مسؤولیت حفاظت و دفاع کنند بدانند.

حجت الاسلام تیموری با تأکید بر اینکه هیچ مسؤولی نباید خود را رییس مردم بداند، عنوان کرد: در طول این سال ها اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان های انقلابی نمی بود، امروز دستاوردهای انقلاب یبشتر بود.

وی در ادامه یادآور شد: دولت های که در این چهل سال به وجود آمده اند از رأی مستقیم مردم بودند و اینکه حکم ریاست جمهوری به دست رهبری تأیید می شود، تأیید آراء مردم است.

امام جمعه موقت پلدختر بیان داشت: دولت بدانند خدمت هایی که به مردم ارائه می دهند نباید به نام آنها ثبت شود بلکه باید به نام دولت و نظام باشد واما کمبود ها را باید از دولت ها بدانیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ویژگی های دولت در تراز انقلاب را بیان می کنند، یادآور شد: رهبری 15 بند به دولت ها اعلام می کند و دولت باید به آنها عمل نماید تا در چهل سال دوم انقلاب موفق تر باشد.

حجت الاسلام تیموری با تأکید بر اینکه در چهل ساله دوم انقلاب دولت باید التزام عملی به شعار انقلاب و حمایت از جریان های انقلاب را مورد توجه قرار دهد، ادامه داد: از سوی دولت باید برنامه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که هرجا و هر زمان به خود تکیه کردیم پیروز بوده و هرجا نگاه ما به بیرون بوده ضربه خوردیم.

امام جمعه موقت پلدختر عنوان داشت:  مقابله با فساد اداری و دل بریدن از بیگانگان، متکی شدن به داخل، جوان گرایی برای حضور جوانان در عرصه های مختلف، مدیریت جهادی، پاسداری از استقلال و عزت ملی، پاک دستی و ساده زیستی از جمله مواردی است که رهبری برای دولت ترسیم کرده و باید رعایت شود تا در گام دوم انقلاب با صلابت بیشتر پیشرفت داشته باشیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات