۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۹۵۶۶
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب لرستانی

برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب لرستانی
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف تقویت فعالیت و استعادادهای پژوهشی طلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پژوهش در حوزه پایه و اساس است.

وی با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی و تبلیغی طلاب عنوان کرد: در حوزه تلاش می کنیم طلاب را به سمت فعالیت های پژوهشی هدایت کنیم و استعدادهای پژوهشی را شکوفا ساخت.

حجت الاسلام پنام از برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی فرصتی برای تقویت فعالیت پژوهشی آنان و اقدامات پژوهشی است.

وی در ادامه بیان کرد: در کارگاه های آموزشی طلاب اهل قلم و مستعد در حوزه پژوهش شناسایی و زیر نظر اساتید مجرب مهارت های پژوهشی نوین را فرا خواهند گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه کارگاه پژوهشی تیرماه سال جاری برگزار می شود، افزود: هدف تقویت بنیه پژوهشی طلاب و ارتقالی مقالات پزوهشی در جشنواره عامه حلی از لحاظ کمی و کیفی است.

وی در ادامه گفت: امسال 650 اثر از حوزه های علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و آثار توسط 12 ارزیاب در سه مرحله اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم ارزیابی و از مقالات برتر در اختتامیه این جشنواره که مهرماه در خرم آباد برگزار خواهد شد تجلیل می شوند.

حجت الاسلام افزود: مقالات با محوریت کتاب، مقاله، پایان نامه، تحقیق پایانی، تفسیر قرآن، ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ اسلام و ادیان و مذاهب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات