۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۹۱۶۳
امام جمعه موقت تهران:

مسؤولان با مدیریت صحیح مشکلات کشور را حل کنند

مسؤولان با مدیریت صحیح مشکلات کشور را حل کنند
امام جمعه موقت تهران جوانان را موتور محرکه جامعه عنوان کرد و گفت: باید به نسل جوان اعتماد کرد و در زمینه های مختلف از توانایی این قشر بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه «رویش ماندگار» که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: جوانان موتور محرکه جامعه هستند.

وی با بیان اینکه سه چیز موجب می ‌شود جوان از چشم خدا بیفتد، افزود: کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر و بی دینی یکی از این موارد است، مسؤولان با برنامه‌ ریزی باید جوانان را در مسیر درست قرار دهند.

 آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه وجود فساد در جامعه حساسیت جوان را بر می‌انگیزد، عنوان داشت: در سایه امر به معروف و نهی از منکر باید مشکلات را برطرف ساخت و جلوی رواج فسادها گرفته شود.

وی در ادامه قدرت‌ طلبی را آفت عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل بروز فتنه نیز همین قدرت‌ طلبی بود، باید جلوی آن گرفته شود.

امام جمعه موقت تهران باندبازی‌ها را آفتی دیگر برشمرد و اظهار داشت: مسؤولان باید به این مهم توجه داشته باشند و باید آفت ها را شناخت و برطرف ساخت.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر به وضع بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: جوانی که کار ندارد از چشم خدا می افتد.

وی ادامه داد: خدا نکند تولید در کشور از بین رفته و کارآفرینان ما مأیوس شده و سرمایه ها را از کشور خارج کنند تا شاهد خیل جوانان بیکار باشیم.

 آیت الله صدیقی اظهار داشت: باید به نیروی جوان اعتماد ساخت و در روند کارها و پیشرفت به این نیروها تکیه کرد.

وی با بیان اینکه ازدواج به موقع از دیگر عوامل جلوگیری از بروز گناه در جوانان است، عنوان داشت: باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

 آیت الله صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: در استان لرستان با وجود ظرفیت ها ام در زمینه بیکاری و آسیب های اجتماعی شاهد وضعیت خوبی نیستیم و مسؤولان باید با مدیریت صحیح و به موقع اقدام کنند و به نسل جوان توجه داشته باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات