۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۸۴۶۷
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

آیت الله مومن یار وفادار انقلاب و رهبری بود

آیت الله مومن یار وفادار انقلاب و رهبری بود
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به زندگی آیت الله مومن، گفت: حمایت از انقلاب و ایستادگی در مقابل دشمن از ویژگی های بارز آیت الله مومن بود.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با آیت الله مومن، گفت: آیت الله مومن از شخصیت‌های بزرگ حوزه است.
 
وی افزود: حمایت از انقلاب و ایستادگی در مقابل دشمن از خصوصیت های بارز  آیت الله مومن بوده که توانست در عمر خود، بهترین سرباز ولایت و نظام اسلامی باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که آیت الله مومن سنگر شورای نگهبان شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: مقابله با تفکر غربی یکی از خصوصیت‌های آیت الله مومن است.
 
استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: حمایت از رهبر و انقلاب را می‌توان از زندگی آیت الله مومن فهمید که همیشه در هر زمان و مکان خود را پیرو ولایت فقیه می‌دانست و دوست صمیمی رهبر انقلاب بود.
 
امام جمعه موقت کرمان با توجه به این که ساده زیستی آیت الله مومن را می‌توان الگو برای جوانان دانست، تصریح کرد: آیت الله مومن زندگی ساده و زاهدانه را برای خود انتخاب کرد و با عزت از این دنیا رفت.
 
وی بیان داشت: اهل درس و بحث بودن را جوانان حوزه از آیت الله مومن یاد بگیرند که آن مرحوم عمر خود را در اختیار درس‌های حوزه قرار داد و از درس و بحث غفلت نکرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که حمایت از انقلاب از خصوصیات بارز آیت الله مومن بود، خاطرنشان کرد: آیت الله مومن عمر خود را در راه حمایت از انقلاب و رهبر گذاشت و توانست در مقابل کسانی که با ولایت فقیه مشکل دارند ایستادگی کند.
 
استاد درس خارج کرمان در پایان با بیان این که طلاب زندگی نامه آیت الله مومن را بخوانند، گفت: طلبه‌ای می‌تواند امروزه موفق باشد که اهل درس و بحث بوده و از درس دور نشود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات