۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۹۵۲۹۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

آزادی بیان یکی از دستاوردهای انقلاب است

آزادی بیان یکی از دستاوردهای انقلاب است
حجت ‌الاسلام فاضلیان گفت: وجود آزادی بیان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه بخش‌های کشور شاهد این اتفاق مهم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت ‌الاسلام سید حسن فاضلیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران و سرپرستان رسانه‌های استان همدان با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران خاطر نشان کرد: خبرنگاران موذن و منادی جامعه هستند و باید قدردان زحمات این قشر باشیم.

وی افزود: وظیفه رسانه بازگو کردن واقعیات به مردم است و در کنار این باید مراقب نوع خبر خود باشد که القای نا امیدی نکند و در مسیر افزایش امید در جامعه حرکت کند.

حجت ‌الاسلام فاضلیان تصریح کرد: وجود آزادی بیان در کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه بخش‌های کشور شاهد این اتفاق مهم هستیم.

وی با بیان این که باید مردم را با دستاورد های انقلاب آشنا کنیم اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در کشور با آن دست و پنجه نرم می کنیم اما باید بدانیم که با وجود انواع تحریم و کارشکنی های دشمن توانسته ایم به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان یادآور شد: در زمان قبل از انقلاب اسلامی بالاترین نیروی نظامی ایران باید به پایین ترین عضو نیروهای آمریکایی احترام می گذاشت و در غیر این صورت مجازات سختی در انتظار او بود.

وی تصریح کرد: این جایگاه و نحوه برخورد نمونه بسیار کوچکی از تسلط بیگانگان بر کشور بود که مستقیما استقلال ایران را تحت سلطه داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان انقلاب اسلامی را موهبت الهی دانست و گفت: پیشرفت‌هایی که در زمنیه های علمی، بهداشتی، فرهنگی و حتی در زمینه معنویت و آزادی مردم به دست آورده ایم قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی در پایان تاکید کرد: مسؤولان وظیفه دارند که به مردم اعتماد کنند چرا که هر جا نیاز بوده این مردم بودند که به میدان آمدند و با بصیرت بالای خود انقلاب و نظام را حمایت کردند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات