۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۷۵۰۶۰
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

دشمن به دنبال نارضايتي و شكاف بين مردم و ولايت است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان گفت: دشمن امروز در جبهه جنگ سياسي و اقتصادي به دنبال ايجاد نارضايتي و شكاف بين مردم و ولايت است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني در سلسله نشست هاي بصيرتي شنبه شب ها که در مسجد سلمان فارسي کاشان برگزار مي شود گفت: جلسات بصيرتي مسجد سلمان فارسي كه چهار سال است به صورت مستمر شنبه شب ها برگزار مي شود يكي از جلسات ارزشي كاشان است.

وي داشتن بصيرت و بصيرت افزايي در اين برهه از زمان كه هجمه هاي فرهنگي دشمن شدت گرفته است را بسيار ضروري دانست و افزود: انقلاب اسلامي ايران مبتني بر معارف اسلامي و تشيع است از اين رو امام باقر(ع) مي فرمايد، شيعيان ما اگر به تكاليف اسلامي عمل كنند از شفاعت ما بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام حسيني گفت: امروز ملت ايران اسلامي با عملگرايي خود دنيا را متوجه اسلام و نظام و انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران كرده است و امروز جهان متأثر از حركت انقلاب اسلامي ايران است، از اين رو از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون كه چهار دهه از عمر انقلاب گذشته است دشمني دشمنان نسبت به نظام اسلامي ايران بيشتر از قبل است.

وي ادامه داد: بي توجهي به موضوع مهم بصيرت افزايي در چنين برهه اي از زمان سبب خواهد شد دشمن به اهداف خودش نزديك نشود چرا كه امروز حملات دشمن در جبهه سياسي و اعتقادي شدت يافته است و به دنبال گرفتن اعتقادات ديني جوانان ايران اسلامي است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان با اشاره به اينكه امروز دشمن با استفاده از فضاي مجازي به دنبال ايجاد شبهه بين جوانان  اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است، اظهار داشت: دشمن امروز در جبهه جنگ سياسي و اقتصادي به دنبال ايجاد نارضايتي و شكاف بين مردم و ولايت است.

حجت الاسلام حسيني گفت: اگر امروز دشمن در جنگ نيابتي خود در منطقه و كشورهاي سوريه و عراق به دنبال انحراف افكار عمومي جهان از موضوع قدس شريف و ايجاد حاشيه امنيت براي رژيم صهيونيستي است.

وي افزود: دشمن با وجود هزينه هاي هنگفت و دلارهاي نفتي آل سعود از مدافعان شجاع حرم شكست سختي را در سوريه و عراق دريافت كرد به طوريكه امروز جبهه مقاومت اسلامي در پشت مرزهاي اسرائيل در حال مبارزه با رژيم غاصب و جعلي اسرائيل است.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان گفت: اگر امروز دشمن به شدت از اسلام و نظام اسلامي ايران عصباني است براي اين است كه  نتوانسته اعتقادات فرزندان ايران اسلامي را هدف قرار دهد.

حجت الاسلام حسيني در ادامه دين اسلام را دين سياست خواند و افزود: ائمه اطهار(ع) نه تنها فعاليت هاي اعتقادي داشتند بلكه سياسي هم بودند، چرا كه سياست جزو مرام و دين ما است.

وي با اشاره به اينكه امروز دين اسلام مورد هجمه است، گفت: دشمن دين را هدف قرار داده است و در شهرستان كاشان، در مسجد بر عليه مسجد و قرآن فعاليت مي شود و از نيويورك با ويدئو كنفرانس سخنران دعوت مي شود و بر عليه قرآن و آيات قرآن فعاليت مي شود.   

شايان ذكر است، در پايان اين مراسم رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان از حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي امام جماعت مسجد سلمان فارسي كاشان به دليل فعاليت هاي فرهنگي و برگزاري منظم چهار ساله بحث ها بصيرتي اخلاقي تقدير و تجليل كرد.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسي خيابان اميرکبير يکي از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگي بوده و امسال براي چهارمين سال متوالي است که سلسله بحث هاي بصيرتي اخلاقي به همت و تلاش امام جماعت اين مسجد، حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي برگزار مي شود./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات