۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۷۲۸۸۰
حجت الاسلام مبلغی:

نماز مهم ترین عامل رسیدن به رستگاری است

مشاور استاندار لرستان در امور روحانیت نماز را بهترین و بالاترین خوبی خواند و گفت: مهم ترین عامل رسیدن به فلاح و رستگاری نماز است و باید این مهم در جامعه تقویت شود.
حجت الاسلام مبلغی/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، مشاور استاندار لرستان در امور روحانیت، ظهر امروز  در برگزاری همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان گفت: نماز ستون خیمه دین است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام همه ابعاد زندگی بشر را پوشش می‌دهد و جوابگوی همه نیازهای جوامع بشری است، افزود: برپایی دین بر پایه نماز استوار بوده، با همه نیازهای بشر در ارتباط بوده و مظهر ارتباط انسان با خدای تعالی است.

حجت الاسلام مبلغی نماز را معیار ارتباط با مردم و با همه شئونات جامعه بشری عنوان کرد و ادامه داد: از شئونات مهم رابطه نماز با اخلاق و رفتار انسان‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز با صفات درونی ما ارتباط دارد، یادآور شد: فلاح و رستگاری انسان در رسیدن به خوبی‌ها و دوری از بدی‌ها است.

مشاور استاندار لرستان در امور روحانیت با بیان اینکه تقویت اخلاق نیکو در خود و اقامه نماز بهترین راهکاری است که انسان ها را به خدای متعال نزدیک می کند، افزود: رحمت‌های الهی وقتی بیشتر شامل حال شما می‌شود که به نماز توجه داشته باشید و با بدی‌ها مبارزه کنید.

وی در ادامه راه خدا را نور و روشنایی عنوان کرد و گفت: راه ضلالت هرچه غیر از این می‌تواند باشد و بهترین راه مبارزه با بدی‌ها تأکید بر خوبی‌ها است.

حجت الاسلام مبلغی بهترین و بالاترین خوبی را نماز بیان کرد و گفت: نماز وسیله تقرب به خدا نماز است و برای رسیدن جامعه به فلاح و رستگاری باید مسأله نماز و توجه به آن در جامعه پُررنگ ‌تر شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات