۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۴۴۶
عزیزی مطرح کرد؛

شرکت ۲۰ طلبه لرستانی در طرح تربیت مربی حفظ قرآن

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری طرح تربیت مربی حفظ قرآن از سوی سازمان اوقاف خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر از طلاب برای شرکت در این طرح نام نویسی کرده اند.
طلاب خواهر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن خبر داد و بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره تربیت طلاب توانمند در این زمینه و بهره گیری از ظرفیت خواهران طلبه در طرح تربیت حافظان قرآن است.

وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی حفظ قرآن از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود، افزود: طلاب علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

عزیزی در ادامه یادآور شد: تاکنون 20 طلبه خواهر از مدارس علمیه لرستان که شرایط لازم را داشته اند، برای شرکت در طرح تربیت مربی قرآن نام نویسی کرده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلابی که موفق به گذراندن این دوره آموزشی شوند و امتیاز لازم را کسب نمایند، به عنوان مربی حفظ قرآن فعالیت خواهند داشت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از همکاری حوزه خواهران با اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: از ظرفیت خواهران مبلغ در بقاع متبرکه و تبلیغ در زمینه های مختلف استفاده می شود.

وی عنوان داشت: خواهران طلبه پس از کسب گواهینامه پایان دوره مربی حفظ قرآن می توانند در مدارس حوزه به عنوان مربی فعالیت داشته باشند و یا در برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن با سازمان اوقاف و امور خیریه استان همکاری نمایند.

عزیزی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای توانمندی و سطح علمی طلاب در زمینه های مختلف برای موفقیت در انجام رسالت تبلیغی و طلبگی آنان عنوان کرد./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات