۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۵۷۰۴۷۷
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

حضور روحانیان در طرح اوقات فراغت سبب تقویت بعد دینی نوجوانان می‌شود

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: حضور و فعالیت روحانیان مبلغ در پایگاه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت سبب اشاعه فرهنگ دینی و تقویت بعد معنوی نوجوانان می‌شود.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت نهاد تبلیغات اسلامی که با محوریت روحانیان مبلغ برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور روحانی در این پایگاه‌ها و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اقامه نماز جماعت نقش مهم و بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی در بین نوجوانان و دانش آموزان دارد.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از ابزارهای تبلیغی روزآمد خاطرنشان کرد: تعامل با سایر نهادها و مسؤولان محلی بستر مناسبی برای گسترش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اثرات مثبت حضور جوانان و نوجوانان در کلاس‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی، افزود: تابستان بهترین فرصت برای کشف استعدادهای فرزندانمان در زمینه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: اولیا می‌توانند با برنامه‌ریزی درست و مدون، استعداد و توانایی فرزندانشان را با ثبت‌نام در کلاس‌های مختلف شناسایی کنند تا بتوانند در آینده با هدایت درست فرزندان خود در ادامه تحصیل و انتخاب شغل، هم در آینده فرزندانشان و هم در آینده کشورمان تأثیری مثبت و مفید داشته باشند.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: شرکت نوجوانان در برنامه‌های آموزشی و ورزشی کلاس‌های اوقات فراغت سبب دوری جوانان و نوجوانان از آسیب‌های مختلف اجتماعی و ارتقای علمی در زمینه‌های دینی و فرهنگی می‌شود.

وی تصریح کرد: ازاین‌رو از والدین انتظار می‌رود از کلاس‌های هنری و ورزشی غافل نشده و حتماً در این تابستان، فرزندان خود را حداقل در یک کلاس هنری و ورزشی ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار کرد: هنر و ورزش باعث تخلیه فکری و ذهنی و بدنی دانش‌آموز و سبب بالا رفتن قدرت ذهن، تمرکز و خلاقیت می‌شود و این موضوع کمک می‌کند تا دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید با دقت و کیفیت بیشتر و بهتری به دروس خود بپردازد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات