۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۶۹۶۹۱
منوچهر متکی در شهرکرد:

حادثه ۷ تیر ماهیت وجودی مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد

فعال سیاسی با اشاره به اینکه حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است، گفت: حادثه دلخراش هفتم تیر ماهیت وجودی مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد و پرده از چهره خبیث آنها کنار زد.
منوچهر متکی در شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، منوجهر متکی، فعال سیاسی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه حادثه هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است، گفت: حادثه دلخراش هفتم تیر ماهیت وجودی مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد و پرده از چهره خبیث آنها کنار زد.

وی با اشاره به جنایتهای بی شمار منافقان در حق ملت ایران و حمایت همه جانبه آمریکا از آنها خاطرنشان کرد: همه جنایتهای منافقان در دوران پس از انقلاب با هماهنگی و حمایت کامل آمریکا صورت می گیرد و این مایه شرمساری آنها است.

متکی با تأکید بر اینکه حمایت آمریکا از منافقان از سر قدرت نیست، تصریح کرد: به یقین حمایت آمریکا از منافقان بیانگر ضعف آنها در مقابل منطق جمهوری اسلامی است.

وی بازگشت به روحیه دوران دفاع مقدس و ادامه دادن راه شهدا را مهمترین نیاز امروز جامعه و کشور بیان کرد و ادامه داد: حرکت در مسیر آرمانهای شهدا سبب رسوا شدن جنایتهای استکبار جهانی می شود که باید در دستور کار مسؤولان و مردم قرار گیرد.

این فعال سیاسی با اشاره به ظرفیت جوانان انقلابی و ضرورت استفاده از این ظرفیتها در شرایط کنونی کشور ابراز کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس نتیجه اعتماد به جوانان آن دوران است؛ به یقین پیشرفتهای امروز کشور در عرصه های موشکی و نظامی نیز مرهون اعتماد به همین جوانان انقلابی است که نباید از آنها غافل شویم.

وزیر اسبق امور خارجه کشور با اشاره به تهمت ‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی از ابتدای شکل ‌گیری تا به امروز گفت: حقوق بشر، تروریسم، سلاح‌ های کشتار جمعی و هسته‌ ای از جمله تهمت ‌های ثابتی بود که در تمام دولتهای جمهوری اسلامی از طرف دشمنان مطرح شد و آنان هیچ وقت این ادعاها را پس نگرفتند.

متکی، انقلاب اسلامی را قربانی تروریسم دانست و افزود: تاکنون 17 هزار نفر از مردم و مسؤولان کشور با تیر نفاق به شهادت رسیدند؛ به یقین این بی ‌اعتنایی ‌ها به واقعیت در افکار عمومی جهان اثر خواهد داشت و روزی گریبان کشورهای مستکبر را خواهد گرفت./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات