۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۶۱۱۳۴
حجت الاسلام اکبرپور:

آل سعود نوکر استکبار جهانی است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آل سعود نوکر استکبار جهانی است، گفت: آل سعود تنها اسم مسلمان را یدک می‌کشد اما بویی از مسلمانی نبرده است.
اکبرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع حرم بصیری پور، اظهار داشت: شهدا سفره چینان سفره انقلاب اسلامی هستند که همه از برکات و نعمت های این سفره استفاده می کنند.

وی داعش را لکه ننگی دانست که بر دامن بشریت نشسته است، گفت: اگر شهدایی مانند شهید حججی و شهید بصیری پور نبودند امروز وضعیت کشور بدتر از سوریه و عراق بود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آل سعود نوکر استکبار جهانی است، افزود: آل سعود تنها اسم مسلمان را یدک می‌کشد اما بویی از مسلمانی نبرده است.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: نمی توان آل سعود را خادم الحرمین دانست زیرا آن ها خائن الحرمین هستند و جنایت های بسیاری را مرتکب می شوند و مردم یمن را تحریم غذا و دارو کردند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های بارز شهدا، ولایتمداری و ولایت محوری است، ادامه داد: در خراسان جنوبی بسیاری برای سوریه صف کشیدند و منتظر اشاره هستند تا اقدام کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در مورد دهه شصتی ها حرف دیگری می زنند اما همین دهه شصتی ها در کشور می درخشند و بسیاری از شهدا نیز دهه شصتی هستند که به آن ها افتخار می کنیم.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: شهید بصیری پور در وصیت نامه خود نوشته است اگر من شهید شدم برایم ناراحت نباشید زیرا که اگر ان‌شاءالله به مقام شهدا که البته مقامی است بزرگ برسم خداوند به من لطف کرده است.

وی افزود: این سخنان را جوان 32 ساله‌ای می‌گوید که باید دلداده فرزند سه ساله خود باشد اما عشقی بالاتر به نام عشق حرم حضرت زینب(س) آن را فرامی‌خواند و جان دادن در مسیر اهل بیت(ع) را لطف خدا می داند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان به هیچ عنوان اجازه کم شدن آجری از حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) را نمی دهند، گفت: انقلاب اسلامی نیاز به خون دارد تا به ظهور امام زمان(عج) برسد.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه برخی ها به ارزش ها دهن کجی می کنند و بیرجند را شهر قبرستان می دانند زیرا هر جایی که قدم می گذارند عکس شهید است، عنوان کرد: آن هایی که دهن کجی می کنند باید وقتی که به عکس شهدا ‌رسیدند احترام بگذارند نه اینکه بگویند بیرجند قبرستان است.

وی بیان کرد: آقای رئیس از یک نهاد اخیرا در جمعی می رقصد اما به جای اینکه عذرخواهی کند در روزنامه از وی قدردانی می شود و می نویسند احترام متواضعانه و مردمی و همراهی در مراسمات سنتی و بومی و محلی موجب افتخار و امتنان است و برای آن مدیر ارزشی آرزوی توفیق می‌شود!.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه نیش و کنایه‌ها داغ خانواده های شهید را تازه می کند، گفت: مادر شهید در جامعه می‌گوید داغ فرزندم من را نکشت اما نیش و طعنه برخی‌ ها من را کشته است و همواره می‌گویند چقدر پول گرفتید که جوان دادید.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه چرا باید برخی خواسته یا ناخواسته نیش بزنند و سپس طلبکار هم باشند، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با پشتوانه شهدا در دنیا حرف برای گفتن دارد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات