۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۰۳۰
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر ساوه:

رسانه و روحانیت برای آگاهی بخشیدن به مردم گام بردارند

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه گفت: رسانه و روحانیت باید در راستای آگاهی بخشی به مردم و معرفی دشمن به آن ها گام بردارند.
 مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه

حجت الاسلام محمد سبزی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: رسانه و روحانیت باید در راستای روشنگری، آگاهی بخشی به مردم و معرفی دشمن به آن ها گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه با بیان اینکه دشمنان اسلام، پس از رنسانس، حکومت دینی را در هیچ قسمتی از دنیا قابل اجرا نمی دانستند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تئوری حکومت دینی را مطرح کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد، از آن پس، دشمنان درصدد از بین بردن انقلاب تلاش کرده و از توطئه های گوناگونی در راستای نابودی نظام اسلامی استفاده کردند.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و حکومت دینی با نقشه های شوم مستکبران متزلزل نشد از این رو دشمنان به وارد کردن فشار اقتصادی بر مردم روی آوردند.

وی افزود: معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارند با ناکارآمد جلوه دادن نظام ایران، ملت را نسبت به شرایط موجود بدبین کرده و آن ها را از پیشرفت نا امید کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه با اشاره به مخالفت دشمنان با دین اسلام و قرآن کریم، گفت: دنیای کفر و استکبار قصد دارد که از معیشت مردم سوء استفاده کرده و حق طبیعی استفاده از انرژی هسته ای به شکل صلح آمیز، برنامه های موشکی و دین را از ملت شریف ایران سلب کند.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه برخی از نیروهای داخلی، اهداف دشمن را دنبال می کنند، ابراز کرد: افرادی در بدنه حکومت اسلامی، از لحاظ اقتصادی بر مردم فشار می آورند و با روحیه اشرافی گری و چپاول اموال عمومی به دشمن در راستای رسیدن به اهداف شوم خود، کمک می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه با اشاره به طرح خیرین اقتصادی، بیان کرد: ملت متدین و خیرانی که قادر به بهبود بخشیدن وضعیت اشتغال در جامعه و از بین بردن بیکاری هستند می توانند به یاری هموطنان خویش بشتابند.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی، امری ضروری است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، تکیه بر تولیدات داخلی بوده و اجرای آن، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه  در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۳۹ سال گذشته، اظهار داشت: پیشرفت در حوزه های زیربنایی و اساسی و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های علم، فناوری، هوافضا، هسته ای و موشکی در گستره منطقه، بین الملل و جامعه جهانی از جمله دستاوردهای انقلاب ایران است.

حجت الاسلام سبزی در ادامه گفت: امیدواریم که مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بدون توجه به حزب و جناح خاص و گوش سپاری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به سوی شایسته سالاری و استفاده صحیح از مدیران کارآزموده حرکت کنند./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات