۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۵۱۸۰۷
روحانی شیعه پاکستانی:

با سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه امت اسلامی در راه است

دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به سفر نتانیاهو به هند گفت: با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی و امت اسلامی در راه است.
حجت الاسلام مقصود دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هندوستان اعلام کرد: بده-بستان دو غاصب واشغالگر یعنی هند و رژیم صهیونیستی، برای امت اسلامی جای تأمّل دارد.

او سفر سفرنتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند را توطئه جدید خواند و گفت: با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی و امت اسلامی در راه است. بعد از برملا شدن اراده اسلام ستیزانه دونالد ترمپ، کنارهم آمدن این دو کشور ما را مجبور به فکر و اندیشه می کند.

دبیر ایالت سند مجلس وحدت مسلمین افزود: مسلمانان هند با راهپیمایی در مخالفت با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی غیرت ایمانی خود را به دنیا نشان دادند، مردم پاکستان هم همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین و کشمیر نشان دهند.

وی در پایان گفت: انشاءالله بزدوی کشمیر و فلسطین از دست ستمگران آزاد خواهند شد و این شب ظلمانی پایان خواهد یافت./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات