۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۲۶۰
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

تفکر بسیجی مایه حیات و تعالی انقلاب است

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای نیروی مقاومت بسیج در نظام اسلامی، گفت: تفکر و رفتار بسیجی مایه حیات، نشاط و تعالی انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای استان خراسان شمالی، امروز در دیدار شماری از طلاب و روحانیان بسیجی استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج زمانی می‌تواند به حرکت نقش‌آفرین خود ادامه دهد که معتقد به تحول و حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا زمانی که تفکر بسیجی در آن وجود داشته باشد راه رشد را طی خواهد کرد، به دستاوردهای نیروی مقاومت بسیج در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر و رفتار بسیجی مایه حیات، نشاط و تعالی انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام قدیمی افزود: بسیج دارای مؤلفه‌های مختلفی است که یکی از شاخص‌های آن پا در رکاب ولایت بودن است.

وی تصریح کرد: اگر ولایتمداری را از بسیجی بگیرید هیچ چیزی برای آن نمی‌ماند؛ زیرا بسیجی اهل درک، فهم و بصیرت عمیق است، شرایط را به‌خوبی می‌فهمد و به اقتضای شرایط در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قیام می‌کند.

حجت‌الاسلام قدیمی گفت: بسیج یک فرهنگ جاودانه است که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و امروزه خار چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی شده و قدرت بلامنازع منطقه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج از ایده‌های امام راحل بود که اکنون شاهد شکوفایی آن هستیم؛ به‌گونه‌ای که در حال حاضر هر ایرانی یک بسیجی است.

حجت‌الاسلام قدیمی اظهار داشت: اکنون همه جهان به قدرت بسیج اذعان داشته و در نبرد با تکفیری‌های داعش دیدند که بسیجیان عزیزمان چگونه جلوی این گروه تا بن دندان مسلح ایستادند و آنها را با ذلت تمام از سرزمین‌های اسلامی بیرون راندند.

دبیر مجمع علمای استان خراسان شمالی با اشاره به دیگر خدمات بسیج ازجمله در عرصه اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: دستگاه‌هایی همچون بسیج ازجمله ارگان‌هایی هستند که در مسیر خودکفایی اقتصاد کارهای زیادی انجام داده‌اند که باید از آنها قدردانی شود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات