۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۳۵۳۷۲
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

استفاده از نیروی متخصص و متعهد بومی از عوامل اعتلای اقتصاد کشور است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه استفاده از نیروی متخصص و متعهد داخلی و بومی را از عوامل اعتلای اقتصاد کشور دانست و گفت: نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب که همان اجرای اقتصاد مقاومتی است باید در اولویت امور مردم و مسؤولان قرار گیرد تا نظام وابستگی به کشورهای مستکبر نداشته باشد.
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه پیش ازظهر امروز در جلسه ای با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به لزوم ترویج سنت قرض الحسنه ابراز داشت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه افزون بر اینکه خیر و  برکت را به زندگی برمی گرداند مشکلات و گرفتاری های ضروری جامعه را برطرف می سازد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه بانک ها باید خدمات خود را به سمت بانکداری اسلامی سوق دهند گفت: تلاش و دغدغه بانکها در راستای اجرای بانکداری اسلامی و حرکت به این سمت باشد.

وی در ادامه افزود: امروز باید بانک ها تمهیدات لازم را برای گره گشایی مشکلات اقتصاد کشور اندیشیده و با حمایت از کارآفرین و احیای کارخانه ها اقتصاد کشور را اعتلا بخشند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نسخه شفابخش رهبر معظم انقلاب که همان اجرای اقتصاد مقاومتی است باید در اولویت امور مردم و مسؤولان قرار گیرد تا نظام، دیگر نیازی به وابستگی کشورهای مستکبر نداشته باشد.

حجت الاسلام ایرانی استفاده از نیروی متخصص و متعهد داخلی و بومی را یکی دیگر از عوامل اعتلای اقتصاد دانست و گفت: آموزش نیروی کار داخلی و استفاده از تخصص آنها در بخش تولید نظام را از نیروی کار خارجی بی نیاز ساخته و علاوه بر احیای اقتصاد، آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت در راستای خدمت رسانی به زوار با برپایی موکب و ایستگاه صلواتی بیان داشت: مدارس علمیه استان کرمانشاه که در مسیر تردد زوار امام حسین (ع) هستند با ارائه خدمات مختلف به زوار عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) نشان می دهند.

وی در پایان تصریح کرد: اسکان زوار در مدارس علمیه، پذیرایی، پاسخگویی به شبهات شرعی و تبلیغ شریعت الهی از دیگر خدمات طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان کرمانشاه در ایام اربعین است./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات