۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۳۴۱۹۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۰ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان در ۲۰ نقطه و شهر استان خبر داد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، بر تلاش همگانی برای برگزاری پرشور و شعور مراسم این روز تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم یوم‌الله 13 آبان در 20 نقطه و شهر خراسان شمالی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: راهپیمایی و تظاهرات این روز در بجنورد، مرکز خراسان شمالی از ساعت 9 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت میدان حضرت قائم (عج)(بازرگانی سابق) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی تاریخ انقلاب، برپایی شب شعر دانشجویی، برگزاری مراسم شبی با قرآن و اجرای مسابقه آدمک سازی آمریکا برخی از برنامه‌های جنبی آیین گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در استان خراسان شمالی هستند.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان خراسان شمالی در ادامه با پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام 13 آبان، اظهار داشت: مقابله با ظلم و زیاده‌خواهی یک تکلیف دینی و الهی است و ملت ایران هیچ‌گاه از این موضع خود عقب نخواهد نشست.

حجت‌الاسلام سالاری همچنین با اشاره به اظهارات نسنجیده و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: این حرکات چیز جدیدی نیست و نشان از خوی متوحش و استکباری آنان داشته و این جنگ زرگری‌ها برای باج‌خواهی از ایران است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز افرادی که تصور می‌کردند آمریکا قابل اعتماد است به واقعیت غیرقابل اعتماد بودن آمریکا پی بردند.

حجت‌الاسلام سالاری یادآور شد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که بر این اساس همه وظیفه دارند در این راستا عمل کنند؛ زیرا مبانی دینی اسلامی ما بر اساس ایمان شکل گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی پشتوانه و قدرتی مردمی دارد، اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مربوط به جناح، خط و خطوط سیاسی نیست؛ بلکه متعلق به گفتمان انقلاب است بنابراین آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور کم‌نظیری خواهند داشت./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات