۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۳۴۱۱۲
امام جمعه همدان:

حرکت اربعین مصداق تعظیم شعائر است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: از آنجا که استان همدان در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارد باید تمام توان مسؤولان صرف رفاه زائران و خدمت رسانی به افراد شود.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر اظهار داشت: حضور در پیاده روی یکی از مصادیق تعظیم شعائر است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: از آنجا که استان همدان در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارد؛ باید تمام توان مسؤولان صرف رفاه و خدمت رسانی به افراد قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین را در جهان کمرنگ کند و باید در این زمینه توجه ویژه داشت.

امام جمعه همدان با بیان این مطلب که اربعین حاصل دو عنصر در وجود انسان است، خاطرنشان کرد: اربعین زاییده همگرایی معرفت و محبت است و تا زمانی که این دو ویژگی در انسان نباشد، انسان در این وادی مهارتی ندارد.

وی تاکید کرد: چندی پیش ترامپ به یاوه گویی زبان گشوده بود و سخنان بی اساس او نشان از حقانیت ایران اسلامی دارد و دشمنی عمیق آمریکا با ایران را به درستی نشان داد.

آیت الله طه محمدی در پایان با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل تصریح کرد:‌سازه ها باید به گونه ای طراحی شود تا در زمان اضطرار و خطر به افراد کمترین آسیب وارد شود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

 

 

 

ارسال نظرات