۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۲۲۰۰۳
همزمان با سراسر کشور؛

نماز عید قربان در استان چهارمحال و بختیاری اقامه می شود

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید قربان، همزمان با سراسر کشور، فردا از ساعت ۸ صبح در جای جای استان چهارمحال و بختیاری اقامه می شود.
نماز عید قربان

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در حاشیه مراسم دعای عرفه، گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تأکید بر اینکه روز عرفه بهترین فرصت برای مغفرت به درگاه الهی است، گفت: دعای عرفه امام حسین(ع) سرشار از معارف ناب الهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اساس روز عرفه توجه به مفهوم دعای عرفه است نه صرف خواندن و توجه نکردن به آن، افزود: دعای عرفه یک دوره کامل هستی شناسی، خداشناسی و امام شناسی است؛ به برکت نظام جمهوری اسلامی یکی از سنتهای خوبی که احیاء شده است برگزاری دعای عرفه در سطح کشور است و همه ساله نسبت به سال گذشته با شکوه تر برگزار می شود.

حجت الاسلام کریمی همچنین به برگزاری نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در این استان اشاره کرد و گفت: نماز عید قربان فردا صبح از ساعت 8 با حضور عموم مردم در 24 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری اقامه می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نماز عید قربان در شهرکرد خاطرنشان کرد: نماز عید قربان فردا صبح همزمان با سراسر کشور به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و به امامت حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد اقامه می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اتوبوسرانی از ساعت 6 صبح آماده ارائه خدمات به نمازگزاران است، اظهار کرد: مراسم نماز عید قربان با قرائت دعای ندبه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه با توجه به اقامه نماز عید قربان این هفته برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: فضای مصلای امام خمینی(ره) کاملا برای اقامه نماز عید قربان آماده است و نمازگزاران با فراغ بال و بدون آوردن هیچگونه وسیله اضافی حضور یابند./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات