۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۲۱۵۶۹
حجت الاسلام مومنی:

برخی در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در شرایط سخت کنونی برخی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت: امروز ولی‌فقیه ما چفیه برگردن می‌اندازند به این معنا است که نباید فکر کنیم جنگ به پایان رسیده بلکه جنگ به شکل نرم در حال اتفاق افتادن است.
حجت الاسلام و المسلمین مومنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسین مومنی استاد حوزه بعدازظهر امروز در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم دهه هفتادی که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه رهبری در مورد امام باقر(ع) فرمودند: "این امام بزرگوار الگوی کامل اشاعه دین، کلمه حق و راه انداختن جریان فکری درست هستند"، اظهار داشت: امام باقر(ع) بعد از عاشورا تمام تلاش خود را برای ایجاد یک انقلاب فرهنگی به کار گرفتند.

وی ادامه داد: یک انقلاب باید تاثیر تاریخی و اثر جهانی داشته باشد، مجموعا چندین انقلاب بیشتر با این ویژگی در دنیا نیست که هم در تاریخ اثرگذار و هم اثر جهانی دارد، ابتدا انقلاب خاتم الانبیا،(ص) با این ویژگی بوده است، پس از آن دومین انقلاب مربوط به امام حسین(ع) است، امام حسین(ع) با خون و شمشیر به تاریخ حق را نشان دادند.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: یکی دیگر از نمونه های انقلاب های موفق انقلاب فرهنگی امام باقر(ع) است که امام سجاد(ع) آن را به پا کرده و این انقلاب از سوی امام باقر(ع) شروع و از سوی امام صادق(ع) تکمیل و به ختم درست رسید.

حجت الاسلام مومنی یادآور شد: جوانی که قبل از انقلاب را ندیده و در جنگ نبوده است اما به میدان می آید و با شهادت خودش دگرگونی در همه جا ایجاد می کند نشان می‌دهند دین‌داری چیست، تربیت‌شدگان در انقلاب فرهنگی جوانانی هستند که امروز در صف شهادت می‌ایستند.

وی افزود: در این شرایط می‌بینیم که برخی در کشور آب را به آسیاب دشمن می‌ریزند، وقتی امروز ولی‌فقیه ما چفیه برگردن می‌اندازند به این معنا است که نباید فکر کنیم جنگ به پایان رسیده است بلکه جنگ به شکل نرم در حال اتفاق افتادن است.

استاد حوزه با اشاره به سخن رهبری که فرمودند "من به اصول‌گرا و اصلاح‌طلب کاری ندارم اما به کلمه فتنه حساس هستم و هرکسی در دسته فتنه باشد ضد امام راحل است"، برخی از مسؤولان ما از این شهدا باید یاد بگیرند شهدا جز معامله‌گری با خدا چیزی در چهره‌شان دیده نمی‌شد.

حجت الاسلام مومنی در پایان گفت: اگر زمانی دین به حیثیت و آبرو نیاز داشته باشد باید از جان و آبرو مایه گذاشت، شهدا خودشان را برای لقاء خدا آماده کردند، شهید حججی تا به هنگام سر بریده شدن استقامت را نشان می‌دهد، این نوع جوانان غیور سست عنصر و بی‌ریشه نیستند و قرص و محکم در مقابل دشمن می‌ایستند./816/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات