۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۱۴۷۴۴
ویژه طلاب برادر؛

مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی به منظور تربیت استاد و پژوهشگر در عرصه بین الملل از میان برادارن طلبه ایرانی و غیر ایرانی دانش پژوه می پذیرد.
زبان و فرهنگ شناسی

حجت الاسلام علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش دانش پژوه در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی وابسته به جامعه المصطفی خبر داد و گفت: مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی به منظور تربیت استاد و پژوهشگر در عرصه بین الملل از میان برادارن طلبه ایرانی و غیر ایرانی دانش پژوه می پذیرد.

معاون آموزش مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی ادامه داد: این مؤسسه در رشته های کارشناسی زبان و فرهنگ به زبان های انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیولی، چینی، کره ای، ژاپنی، اندونزیایی و ترکی استانبولی همچنین کارشناسی ارشد زبان و فرهنگ به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی دانش پژوه می پذیرد.

وی اضافه کرد: کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات به زبان های انگلیسی و عربی، کارشناسی ارشد مطالعات اسلامی به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی، دکتری تاریخ معاصرجهان اسلام به زبان های انگلیسی و عربی، دکتری اندیشه معاصر مسلمین به زبان عربی و انگلیسی از دیگر رشته های مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی است.

حجت الاسلام علوی در زمینه شرایط نام نویسی در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی گفت: مدرک سطح یک و حداکثر سن 30 سال برای شرکت در دوره کارشناسی، مدرک سطح دو و حداکثر سن 35 سال برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد و مدرک سطح سه و حداکثر سن 45 سال برای شرکت در دوره دکتری از شرایط پذیرش مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی است.

وی اضافه کرد: از آنجا که کلاس های این مرکز به زبان های خارجی است افرادی که قصد حضور در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری را دارند باید نسبت به زبان رشته انتخابی خود از آشنایی کامل برخوردار باشند؛ البته برای دانش پژوهان کارشناسی، دوره های زبان نیز برگزار می شود بنابراین آشنایی به زبان رشته انتخابی برای این افراد ضروری نیست.

معاون آموزش مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی با اشاره به مزایای پذیرش در این مؤسسه گفت: اعطای مدرک رسمی وزارت علوم و فناوری اطلاعات به فارغ التحصیلان دوره های دکتری همچنین کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات و مطالعات اسلامی و اعطای مدرک جامعه المصطفی به فارغ التحصیلان سایر رشته ها، بهره مندی از اساتید زبان دان و توانمند حوزه و دانشگاه و استفاده از فضای مجازی و بهره مندی از کتابخانه تخصصی و مشاوره های آموزشی و پژوهشی از مزایای پذیرش در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی است.

وی  به زمان نام نویسی همچنین آزمون مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند به شرکت در رشته های اعلام شده از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی می توانند تا اول شهریورماه به مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی واقع در خیابان ارم روبه روی کتابخانه حضرت آیت الله مرعشی نجفی مراجعه کنند؛ آزمون مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی نیز به صورت شفاهی است که پس از نام نویسی در مؤسسه، زمان آزمون نیز برای طلاب متقاضی مشخص خواهد شد.

گفتنی است، طلاب متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 37838689-37838688 داخلی 120 و 144تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات