۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۰۹۷۱۲
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

توجه بیشتر دولت به صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به موقعیت خاص و ظرفیت بالای صنایع گردشگری و دستی استان، گقت: دولت محترم به صنعت گردشگری درآذربایجان شرقی بیشتر توجه کند.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز در دیدار خانم دکتر احمدی پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، بر لزوم گسترش گردشگری استان تأکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص و ظرفیت بالای صنایع گردشگری و دستی استان، خاطرنشان کرد: توجه بیشتر دولت محترم به صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گیرد، استان آذربایجان شرقی ظرفیت کافی برای گردشگری و صنایع دستی را دارا می باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های مهم کشور و دارای بناهای تاریخی و مراکز گردشگری مهمی است که می تواند مورد توجه سازمان قرار گیرد، گفت: توجه بیشتر به این حوزه سبب خواهد شد تا شاهد رشد گردشگری و اشتغال زایی در میان جوانان باشیم.

وی با اشاره به مسأله اقتصاد و اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی چندین سال است که مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته است، لازم است از ظرفیت صنایع دستی برای رونق تولید و اشتغال زایی جوانان بهره کافی برده شود تا شاهد رونق در بخش اقتصاد کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین بر توجه به گردشگری و توجه کافی به بناهای تاریخی تبریز تأکید کرد و گفت: گردشگری نیز می تواند محور دیگری در زمینه شکوفایی اقتصاد و اشتغال زایی باشد.

همچنین رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عرض تبریک نسبت به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم را به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، از توجه ویژه دولت به تبریز ۲۰۱۸ خبر داده و گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان گردشگری کشور در استان ارائه داد./202/854/ب1

ارسال نظرات