۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۵۰۷۶۳۸

نامه بسیج دانشجویی به آیت الله مکارم شیرازی

بسیج دانشجویی در نامه ای به حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بیانات اخیر این مرجع تقلید را در حوزه مسائل روز جامعه به‌خصوص مسئله سند آموزش ۲۰۳۰ و مسئله نسبت مردم و ولایت امیرمومنان، مصداق بارز زلال معرفت دینی خواند.
مکارم شیرازی

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  در نامه ای به حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیانات اخیر این مرجع تقلید را در حوزه مسائل روز جامعه به‌خصوص مسئله سند آموزش ۲۰۳۰ و مسئله نسبت مردم و ولایت امیرمومنان، مصداق بارز زلال معرفت دینی خواند.

متن نامه دانشجویی بدین شرح است:

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله‌العالی؛
سلام علیکم؛

همان‌گونه که مستحضرید جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه فهم معارف عمیق دینی به‌خصوص در ساحت حیات اجتماعی است. آموزه‌های اسلام ناب محمدی آنگاه ‌که از لسان اسلام شناسان زبده به‌خصوص مرجعیت انقلابی به جامعه عرضه شود همچون آب روانی است که نعمت حیات را به روح و جان انسان‌ها هدیه می دهد. 

‼️به‌راستی که بیانات اخیر حضرت‌عالی در حوزه مسائل روز جامعه به‌خصوص مسئله سند آموزش 2030 و مسئله نسبت مردم و ولایت امیرمومنان، مصداق بارز زلال معرفت دینی است که باعث تعالی روحی فرد و جامعه می‌گردد و البته حکایت از بصیرت و زمان شناسی شما دارد.

فرزندان شما در بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ضمن قدرانی فراوان از فرمایشات اخیر حضرت‌عالی از خداوند متعال طول عمر با برکت شما را طلب می کنند./۹۱۷/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات