۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۰۶۷۱۷
مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر قزوین:

وظیفه اصلی مردم مصون سازی جامعه از تهاجمات فرهنگی است

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به مصون سازی جامعه، گفت: امروز تکلیف اصلی و مهم همه مردم و مسؤولان مصون سازی جامعه در تمام ابعاد و حوزه ها از آفت ها و چالش های فرهنگی به ویژه جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی است.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مقوله آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی، گفت: یکی از مباحثی را که رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با دانشجویان دانشگاه ها مطرح کردند مقوله آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی است که نشان‌گر توجه به مسائل فرهنگی از سوی رهبری است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خصوص مسئله آتش به اختیاری افزود: تشکیل اردوهای راهیان نور توسط دانش جویان از مصادیق آتش به اختیاری در مسئله فرهنگ است که در این راستا همه افراد باید به وظایف خود در مباحث علمی فرهنگی و اعتقادی به خوبی عمل کنند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه با اشاره به استقلال فکری دانش جویان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: در خصوص انجام فعالیت‌های فرهنگی در اردوهای راهیان نور دانش جویان باید با فکر و عمل خود اقدامات لازم را انجام دهند و در این راستا منتظر دستورات نهادهای فرهنگی دیگر نباشند.

وی در ادامه با اشاره به مصون سازی جامعه ابراز کرد: امروز تکلیف اصلی و مهم همه مردم و مسؤولان مصون سازی جامعه در تمام ابعاد و حوزه ها از آفت ها و چالش های فرهنگی به ویژه جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی است از این رو برای مصون سازی جامعه نیازمند مدیرانی دلسوز و مردمی هوشیار و بابصیرت است.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با بیان اینکه انسان تنها با تبعیت از قرآن و اهل بیت می‌تواند به صراط مستقیم رهنمون شود، تصریح کرد: ما باید با تبعیت از امامان خود و ولایت فقیه زمان مطابق اسلام و مطالبات آنان حرکت کرده و در عین حالی که دیگران را به راه راست هدایت می‌کنیم خود ما هم به سوی راه راست و درست قدم برداریم.

وی در پایان گفت: همه آحاد مردم و مسؤولان کشوری وظیفه دارند فرهنگ جامعه را از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی حفظ کرده و نگذارند که دشمنان از طریق تخریب فرهنگ جامعه بر افکار مردم حاکم شده و عقاید خود را به آنها تحمیل کنند، از این رو صیانت از فرهنگ یک ملت و دستاوردهای آن از تکالیف دینی و اخلاقی است./873/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات