۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۰۶۵۶۱
مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر قزوین:

تلاش برای تحریف کلام امام راحل کاری عبث و بیهوده است

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به تلاش عده ای سودجو در جهت تحریف کلام و عمل امام راحل(ره) گفت: امروز برخی از افراد مدعی هستند که کلام و عمل امام دیگر کهنه شده و نفوذ لازم را برای نسل جوان ندارد از این رو در تلاش برای تحریف کلام و عمل امام در داخل و خارج کشور هستند.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به توجه مردم و دولتمردان به اقتصاد مقاومتی افزود: امروز مردم و دولتمردان برای روند پیشرفت و بهبود اقتصاد جامعه باید بیشتر از گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اهمیت داده و برای تحقق آرمان‌ها و اهداف آن تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به بازتاب مثبت حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات بیست و نه اردیبهشت سال جاری گفت: حضور بیش از چهل میلیون نفر از مردم با نظرات و سلایق گوناگون در پای صندوق‌های رای بیانگر اعتقاد آنها به نظام جمهوری اسلامی است.

مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر قزوین در ادامه با اشاره به تلاش عده‌ای سودجو در جهت تحریف کلام و عمل امام راحل(ره) اظهار کرد: امروز برخی از افراد مدعی هستند که کلام و عمل امام دیگر کهنه شده و نفوذ لازم را برای نسل جوان ندارد از این رو در تلاش برای تحریف کلام و عمل امام در داخل و خارج کشور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه قضائیه در روند توسعه انقلاب بسیار تاثیرگزار است، ابراز کرد: امروز قوه قضائیه یک نقطه کلیدی و حساس در جامعه است که باید بر اساس قانون تخلفات را پیگیری کند امروز عد‌ه ای خواهان رافت اسلامی در قوه قضائیه هستند که گذشته خود را از یاد برده‌اند از این رو قوه قضائیه باید آگاهانه‌تر در صحنه حضور یافته و به ایفای نقش بپردازد.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به اهمیت اسلام ناب محمدی تصریح کرد: اسلام ناب محمدی نقطه مقابل اسلام آمریکایی است که در کشورهایی چون عربستان حکمفرما است که متاسفانه تنها به ظاهر آن بسنده کرده اما از عمل کردن به محتوای آن خبری نیست.

وی در پایان گفت: تمام تلاش مردم و مسؤولان باید این باشد که از اسلام و ارزش‌های آن به خوبی صیانت کرده و نگذارند که دشمن به ارزش‌های نظام دست اندازی کرده و آنها را مخدوش کند از این رو مردم و مسؤولان باید هوشیار بوده و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنند./873/۳۰۳/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات