۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۵۰۵۰۵۸
آیت الله محمدی عراقی:

لیالی قدر انسان را از خواب غفلت بیدار می کند

آیت الله محمدی عراقی گفت: از فضیلت شبهای قدر همین بس که سبب بیداری انسانها از خواب غفلت خواهد شد و زمینه های تقرب به خداوند متعال را ایجاد می کند.
آیت الله محمدی عراقی

آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه شب های قدر بهترین فرصت برای رسیدن به رشد و تعالی است ابراز داشت: شبهای قدر تحول درونی و رشد و سعادت انسانها را به همراه دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت لیالی قدر، خاطرنشان کرد: از فضیلت شبهای قدر همین بس که سبب بیداری انسانها از خواب غفلت خواهد شد و زمینه های تقرب به خداوند متعال را ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: شبهای قدر بهترین زمان برای درک ولایت ائمه اطهار علیهم السلام و تداوم مکتب انبیای الهی و همچنین پاسداری احکام و آموزه های دینی است.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه در این شبها سرنوشت انسان رقم می خورد اظهار داشت: دعا، مناجات، استغفار سبب تجدید میثاق با فرامین الهی خواهد شد و به واسطه شب های با برکت قدر سعادت انسان در دنیا و آخرت رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در شبهای قدر به اعمال انسانها چشم دوخته است، مطرح کرد: انسانها می توانند با شب زنده داری و عبادت و پناه جستن به درگاه خداوند خود را پاک و منزه از هرگونه گناه و زشتی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: به راستی که حضرت علی(ع) مسیر حقیقت و اسلام را پیمود و عدالت بی نظیر خویش را به همگان معرفی کرد.

وی در پایان گفت: امید است خداوند متعال توفیق بندگی خداوند و پیمودن مسیر ائمه اطهار(ع) را به همگان عطا کند./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات