۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۹۹۱۱۰
حماسه ۹۶/

نتیجه انتخابات هرچه باشد، مبارک است

وزیر دفاع با حضور در حسینیه ارشاد و اخذ رأی گفت: مردم همچون حماسه‌آفرینی در دفاع مقدس امروز نیز برگ زرینی به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه خواهند کرد و نتیجه انتخابات هرچه باشد، مبارک است.
دهقان

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع با حضور در حسینیه ارشاد در صف رأی‌دهندگان قرار گرفت و مانند مردم عادی در این انتخابات شرکت کرد.

وزیر دفاع پس از اخذ رای در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران در مورد ارزیابی از نماد حضور مردم ایران در انتخابات گفت: به همه ملت ایران این توصیه را داریم که تاملی برای حضور در این انتخابات نداشته باشند و هرچه سریع تر خود را پای صندوق های رای برسانند و برگ زرینی را در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

وزیر دفاع اظهار کرد: امروز در صحنه جهانی و بین المللی نگاه خاصی به ملت ما وجود دارد و تمام افکار عمومی چشم به صندوق آرا دارند تا ببینند مردم در تضمین امنیت و ایجاد قدرت های فراتر در جهت تعالی حضور خود امروز چگونه پای صندوق های رای حضور می یابند و این حماسه را رقم می زنند.

وی با بیان اینکه این حضور قدرت رویارویی در دنیا را به نمایش می گذارد، خاطرنشان کرد: انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی است و تمام آنهایی که مسایل انقلاب را تحلیل می کنند نتیجه این انتخابات و حضور مردم را نیز تحلیل خواهند کرد.

وزیر دفاع با اشاره به حضور مردم در صحنه های گوناگونی همچون فتح خرمشهر، فتح المبین و حماسه های بی شمار در دفاع مقدس تمامی این صحنه ها را نماد حضور مردمی عنوان کرد و افزود: امروز نیز صحنه انتخابات مانند صحنه دفاع مقدس است و مهم حضور آگاهانه و بابصیرت مردم است نتیجه هرچه باشد مبارک است و پیروز انتخابات مردم ایران هستند.

وی در مورد افزودن اسامی 7 نفر در لیست تحریم‌ها و برخی تحریم های موشکی ایران تصریح کرد: آمریکا بارها این اقدامات را انجام داده و عناد و کینه ورزی خود را نسبت به نظام و توانمندی ما با تحریم شرکت های گوناگون اعلام کرده است و این بار نیز در شمار اقدامات قبلی خود دست به این کار زده است، آنها می دانند که این تحریم ها نمی تواند خدشه ای به امنیت ملی ما وارد کند. آنها باید بدانند که ما با توانمندی کامل به عنوان کشوری مستقل با اراده و عزم ملی بر سرنوشت خود حاکم هستیم. ملت ایران مصلحت و منفعت خود را می شناسد و در مسیر پیشرفت هیچ تصمیمی جز اراده و تصمیم خود را قالب نمی بیند.

وی حضور مردم در انتخابات را تکلیف و وظیفه برای امنیت ملی عنوان کرد و افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند باید نظم و قانون، قبل و حین و بعد از انتخابات رعایت شود و طرفداران کاندیداها نیز این مهم را رعایت کنند و مبادا دست به اقداماتی بزنند. آنچه مسلم است اجرای مر قانون و تمکین قانون است.

سردار دهقان اظهار کرد: کاندیداها نیز بدانند هر کس انتخاب می شود باید در مسیر انتخاب مردم حرکت کند و مسیر عزت و پیشرفت را در پیش بگیرد./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

منبع: شبستان

ارسال نظرات