۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۸۲۵۶۳
مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی:

فرافکنی مشکلات کشور به هیچ عنوان پسندیده نیست

حجت الاسلام مسعودنیا گفت: بهتر است مسؤولان نظام به جای شروع بازی‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به فکر مردمی باشند که شب و روز ندارند.
حجت الاسلام مسعودنیا

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه مبنی بر توجه و رسیدگی مسؤولان نسبت به وضعیت ناخوشایند مردم خوزستان و جنوب کشور اظهار داشت: فلسفه وجودی مسؤولیت در نظام اسلامی خدمتگزاری به ملت است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر مردم منطقه جنوب کشور و کم‌‎کاری مسؤولان در قبال حل آنها خاطرنشان کرد: بهتر است مسؤولان نظام به جای شروع بازی‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به فکر مردمی باشند که شب و روز ندارند و در مشکلات متعددی زندگی به سر می برند.

حجت الاسلام مسعود‌نیا با تأکید بر این‌که فرافکنی مشکلات کشور به هیچ عنوان پسندیده نیست، افزود: مسؤولان قوه مجریه جرأت و جسارت پذیرش اشتباهات خود را داشته باشند، اگر دولت‌های قبلی کاری نکرده‌اند، سؤال این است که شما چه خدماتی به مردم محروم مناطق دورافتاده داشته اید؟

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب ضمن همدردی با مردم خوزستان و مناطق سیل زده کشور از مسؤولان خواستند که برای علاج این مشکلات چاره اندیشی قطعی کنند، تصریح کرد: مردم از مسؤولان انتظار دارند که مشکلاتشان را حل کنند نه این که مشکلات را به گردن گذشتگان بیندازند.

وی با بیان این‌که دولت خیلی زود وارد تحرکات تبلیغاتی و انتخاباتی شده است، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حتی اگر یک روز از عمر دولت نیز باقی مانده باشد؛ بایستی صرف خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات اقشار مختلف شود، نه این‌که با برخی سخنرانی‌های بی‌جا آرامش را از جامعه سلب کنند.

حجت الاسلام مسعود‌نیا با بیان این‌که مسؤولان اجرایی کشور توجه خود را معطوف مسائل انتخاباتی کرده و به همین دلیل از رسیدگی به وظایف اصلی خود که همان حل مشکلات کشور است؛ غافل شده اند، گفت: مسؤول مستقیم مسائل اجرایی کشور بر عهده قوه مجریه و دستگاه های تابعه است؛ نباید مسؤولان از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر این‌که مشکلات متعددی از جمله آب شرب، ریزگردها، سیل، محرومیت مردم برخی مناطق و رکود اقتصادی از جمله مسائلی است که مردم مناطق جنوبی کشور با آن‌ها دست و پنجه نرم می کنند، گفت: تذکر رهبر انقلاب اسلامی برای رسیدگی به مشکلات مردم پیام مهمی به مسؤولان دارد که آن خدمت بی‌منت و بی‌حاشیه به ملت است./935/302/ب1

 

ارسال نظرات