۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۵۴۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

سبک زندگی فاطمی الگوی نمونه تربیتی است

حجت الاسلام ولی پور با تأکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی و معرفی الگوها برای تربیت دینی نسل امروز، گفت: سبک زندگی فاطمی الگوی نمونه تربیتی است.
تربیت دینی

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری را در خرم آباد، با تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین مکتب فاطمی است.

وی حضرت فاطمه(س) را الگویی برای همگان دانست و افزود: الگوگیری از ویژگیهای شخصیتی و اخلاقی و سبک زندگی این بانوی بزرگ اسلام امری مهم در عرصه تربیت دینی است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ایام فاطمیه عنوان داشت: با بهره گیری از این فرصتها باید تلاش کرد شخصیت این بانوی بزرگ اسلام را برای نسل جوان معرفی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی ابعاد وجودی حضرت فاطمه(س) برای نسل جوان خاطرنشان کرد: با تبیین ارزشها و الگو قرار دادن برای نسل امروز می توان در ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی گام برداشت.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان فعالیت مبلغان را از راه های مؤثر در ترویج و تبیین فرهنگ فاطمی عنوان کرد و گفت: با بیان ویژگیهای شخصیتی و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) باید نسل امروز را در برابر هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در جهت گسترش سبک زندگی غربی مصون ساخت.

وی اظهار داشت: با بهره گیری از این ایام و بصیرت افزایی در جامعه باید به شبهات دینی پاسخ داده شود و با انحرافات مقابله کرد.

تبلیغ، مهم ترین راه بصیرت بخشی در جامعه است

حجت الاسلام ولی پور به فعالیت تبلیغی مبلغان طرح هجرت اشاره و عنوان کرد: فعالیت این مبلغان در ارتقای بصیرت دینی و سیاسی مردم به ویژه قشر جوان نقش آفرین است.

وی با اشاره به فعالیت اثرگذار مبلغان طرح هجرت و بسیج طلاب در مناطق روستایی و محروم عنوان داشت: با فراهم شدن زیرساختهای لازم، مبلغان به همه مناطق محروم و روستایی استان اعزام خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان تبلیغ و اشاعه فرهنگ دینی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمن و راه بصیرت بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: در سایه بررسی نیازهای جامعه و ارتقای سطح علمی و تبلیغی طلاب تلاش می شود از گسترش آسیبهای اجتماعی جلوگیری شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات