۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۷۷۴۳۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

برخی می‌خواهند فتنه 88 را در حد دعوای انتخاباتی کوچک کنند

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه سال 88 آن را جلوه تمام عیار دشمنی استکبار عنوان کرد و گفت: برخی ها در داخل به دنبال این هستند تا فتنه 88 را در حد دعوای انتخاباتی کوچک کنند درحالی که این فتنه برای براندازی انقلاب اسلامی بود.
نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سید حسین نقوی حسینی، امروز 12 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار عزت ایران اسلامی را مدیون نهضت امام راحل عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) کسی بود که ملت ایران را به چنین جایگاهی رساند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای انقلاب در آن زمان با مشت در مقابل گلوله ها ایستادند و خونشان سنگ فرش های خیابان های ما را رنگین کرد که استان بوشهر نیز 18 شهید در دوران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه رسالتی مهمی بر دوش مردم در قبال دفاع از نظام اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: همه دشمنی های استکبار و بسیج کردن استکبار جهانی با تمامی قدرت خود بخاطر نهضت امام(ره) است که با وجود اینکه 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است؛ اما دشمنی دشمن با ایران نه تنها کمتر نشده بلکه 10 برابر بیشتر شده است.

نقوی حسینی ادامه داد: استکبار بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا نظم نوینی را ایجاد و زنجیره ای را درست کرد که بازیگران آن هر کدام حلقه ای از این زنجیره هستند و با تاسیس سازمان ها و موسساتی به دنبال حفظ پایداری نظام استکباری خود بود اما امام راحل آمد و این زنجیره را پاره کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با بیان اینکه تصور اینکه دشمن دست ما را بگیرد و اقتصاد ما رشد دهد تصور غلطی است، افزود: دشمن بر سر دشمنی خود مانده و فقط راهبردهای آن تغییر می کند و در این چند سال اخیر نیز دشمنی آن بیشتر شده است؛ یک روز با ساختن گروه های تروریستی و انداختن آن به جان مردم، یک روز با دیپلماسی و یک روز هم با ترور که در این مساله ایران اسلامی 18 هزار شهید ترور داد تا توانست فتنه را خنثی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه سال 88 آن را جلوه تمام عیار دشمنی استکبار عنوان کرد و گفت: برخی ها در داخل به دنبال این هستند تا فتنه 88 را در حد دعوای انتخاباتی کوچک کنند درحالی که این فتنه برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

نقوی حسینی، مذاکرات دیپلماسی را نوعی جنگ توصیف کرد و بیان داشت: دشمن برای سر بریدن آمده نه نوازش کردن؛ آمریکا پس از برجام 16 بار آن را نقض کرد.

وی افزود: دیپلماسی جنگ واقعی است و دشمن آمده تا کارآمدی انقلاب را زیر سئوال ببرد؛ اینکه برخی از بازیگران سیاسی منطقه سر خود را به دیوار می کوبند دلیل آن همین است که ایران اسلامی کارآمدی خود را در جهان به اثبات رسانده است./833/202/ص

 

ارسال نظرات