۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۵۶۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

افزایش قدرت نظامی و رشد علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به برکات و ثمرات به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی حرکت علمی و رشد تخصص و فناوری در کشور بود که پس از قطع دست دشمنان از کشور این حرکت دوچندان شد.
حجت الاسلام محمد حجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به جانفشانی شهدای آتشنشان، ابراز داشت: حادثه پلاسکو ملت ایران را متأثر کرد و از طرفی خدمتگزاری و مجاهدت شهدای آتش نشان را به همگان نشان داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسؤولان و ملت با یکدیگر همکاری ویژه در زمینه حل مشکلات ساختمانهای فرسوده را داشته باشند تا از این به بعد شاهد این حوادث تلخ و ناگوار در کشور نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، افزود: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود انقلاب اسلامی انفجار نور بود و به خوبی قدرت اتحاد و انسجام ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با صلابت و شجاعت تمام از اسلام و انقلاب پاسداری کرد و ریشه دشمنان و استثمارگران را در خاک ایران خشکاند.

این مسؤول بیان داشت: انقلاب اسلامی به دشمنانش ثابت کرد تا زمانی که جامعه ای ملتی متحد و رهبری با بصیرت داشته باشد هیچ بیگانه ای نمی تواند بر آنها غلبه کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ابراز داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی حرکت علمی و رشد تخصص و فناوری در کشور بود که پس از قطع دست دشمنان از کشور این حرکت دوچندان شد.

این مسؤول تصریح کرد: با توصیه های رهبر معظم انقلاب و به کارگیری از جوانان انقلابی و ولایتمدار امروز شاهد قدرت نظامی و رشد نیروهای متخصص و متعهد در کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: توان و قدرت نظامی ایران هر حرکتی که مغایر و مخالف با امنیت و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد را زمین گیر خواهد کرد و به برکت انقلاب اسلامی با توجه به اینکه گرداگرد ایران اسلامی ناامنی است نظام در امنیت و آرامش کامل بسر می برد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان گفت: امنیت یکی از بزرگترین نعمت های کشور است که باید قدراین نعمت الهی را به خوبی دانست و از حافظان نظم و امنیت کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم./857/201/ب2

ارسال نظرات