۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۵۲۶
امام جمعه موقت تبریز:

تصمیمات نژادپرستانه ترامپ به زیان آمریکا تمام خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده با بیان این‌که حمایت ترامپ از اسرائیل ننگ ابدی برای آمریکا است، گفت: تصمیمات نژادپرستانه ترامپ به زیان آمریکا تمام خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو و جان باختن تعدادی از هموطنان در تهران، اظهار داشت: همه مدیران امر در قبال این حادثه مسؤول هستند.

 وی با اشاره به جانفشانی آتش‌نشانان در نجات جان هموطنان گرفتار در ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با ایثار و فداکاری ماندگاری که از خود نشان دادند؛ موجی از تحسین را در سراسر کشور به راه انداختند که پیام سرشار از مهر و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز حاکی از این مسأله بود.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فعالیت رییس جمهور جدید آمریکا و تصمیمات بحث‌برانگیز روزهای اخیر ترامپ اظهار داشت: حرکات دونالد ترامپ مشکوک است و نمی‌دانیم این فرد دیوانه است یا سالم البته تا به امروز 45 رئیس جمهور در این کشور آمده که مانند یکدیگر بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده افزود: اشتباه اول این فرد همان ادعای حمایت از اسرائیل بوده که در جواب آنها خواهیم گفت که به امید خدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر(عج) تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که محدود کردن صدور ویزا برای برخی از کشورهای اسلامی و همچنین اعمال سیاست‌های خصمانه علیه مسلمانان و مهاجران را از دیگر اشتباهات رییس جمهور آمریکا برشمرد و گفت: تصمیمات نژادپرستانه ترامپ به زیان این کشور تمام خواهد شد.

امام جمعه موقت تبریز افزود: برخی لغات و جملات زشت از سوی ترامپ و کلینتون در دوران رقابت‌های انتخاباتی نشان می‌دهد که چه اوضاعی در دولت آمریکا حاکم است؛ البته در حال حاضر تظاهرات زیادی در شهرهای مختلف آمریکا علیه ترامپ برپاست که نشون از نقرت عمومی این شخص دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که حمایت ترامپ از اسرائیل ننگ ابدی برای آمریکا است، تصریح کرد: اگر ترامپ برنامه‌ای برای ایران دارد بهتر است به فکر تظاهرات خیابانی کشور خود و به فکر فقرای ایالات متحده باشد نه یک رژیم صهیونیستی که جتایتکار ضدبشری شناخته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقاله 17 دی ماه روزنامه اطلاعات علیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: سخنرانی آیات عظام وحید خراسانی و مکارم شیرازی علیه این مقاله قابل توجه بود؛ ایشان گفتند که اگر بخواهیم کشته بشویم همه کشته خواهیم شد و اگر زنده بمانیم همه زنده خواهیم ماند که عصر همان روز آیت‌الله مکارم دستگیر شد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که موضع‌گیری علما منجر به راه‌اندازی تظاهرات و درگیری‌های گسترده در سراسر کشور شد، گفت: عمال رژیم پهلوی در 19 دی ماه 56 به حوزه علمیه قم یورش بردند و جنایات فجیعی را مرتکب شدند؛ یک سال بعد امام خمینی(ره) تشریف آوردند و انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده با بیان این‌که این انقلاب به سادگی به پیروزی نرسیده است، خاطرنشان کرد: این امنیت را از هیچ به دست نیاوردیم که عده‌ای بخواهند آن را به سادگی تقدیم دشمنان اسلام بکنند؛ امروز باید قدرشناس شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشیم./935/201/ب2

 

ارسال نظرات