۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۸۷۸

تشدید آسیب های روحی نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل ضربات مقاومت فلسطین

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی سالیانه صدها هزار دولار برای خرید خوک جهت انجام آزمایش های پزشکی و عمل های جراحی بر روی آنها از سوی کمیته پزشکان وابسته به ارتش صهیونیستی با هدف دستیابی به راه های درمان نظامیان صهیونیستی مبتلا به بیماری های روحی و روانی هزینه می کند.
اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: نظامیان اسرائیل به خاطر ضرباتی که مقاومت فلسطین در جریان سه دوره جنگ به ارتش وارد کرد، دچار آسیب های روحی و روانی شده اند.

این روزنامه افزود: پس از پایان آزمایش های پزشکی و عمل های جراحی این خوک ها به نحوی معدوم می گردند و نتایج آزمایش ها روی نظامیان رژیم صهیونیستیی مبتلا به بیماری های روحی و روانی پیاده می شود.

این منبع خاطرنشان ساخت که در سال گذشته وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس اقدام به خرید 90 راس خوک جهت انجام آزمایش های پزشکی بر روی آنها کرد.

در این روزنامه می خوانیم که بر اساس اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این وزارتخانه در ماه آوریل گذشته برای خرید چندین راس خوک 60 هزار دلار اختصاص داد.این اقدام در حالی صورت می گیرد که در سال 2012 کمیته یاد شده روی 290 راس خوک، در سال 2013 روی 72 راس خوک و در سال 2014 روی 66 راس خوک آزمایش هایی را انجام داد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش از افزایش نظامیان صهیونیستی مبتلا به بیماری های روحی و روانی خبر داد.

این منبع افزود که دلیل این مساله به حملات موشکی مقاومت به اهداف رژیم صهیونیستیی در جریان سه دوره جنگ بر می گردد./982/ب102/د

ارسال نظرات