۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۴۷۲۳۵۹
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

انقلابی گری از مؤلفه های اصلی طلاب است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب و در جمع طلاب این شهرستان گفت: انقلابی گری از مؤلفه های اصلی طلاب است.
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه جمعه از حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید و با مسؤولان این حوزه دیدار کرد.

حجت الاسلام موسوی با حضور در جمع طلاب، انقلابی بودن را از مؤلفه های اصلی طلاب دانست و ابراز داشت: طلاب باید نسبت به مطالبات رهبر معظم انقلاب حساسیت خاصی داشته باشند و در این مسیر گام های مؤثری بردارند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: تفکر و عمل انقلابی، انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: طلاب خوب درس بخوانند و با رعایت تقوای الهی از مسیر اسلام منحرف نشوند و با تقویت تفکر انقلابی به روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه بپردازند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: حضور اساتید انقلابی در حوزه های علمیه به افکار طلاب و دانش آموختگان جهت می دهد و آنها را از حیث ولایتمداری ارتقاء می بخشد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با درایت و تیزبینی انقلاب و جوامع اسلامی را از تفکر مسموم دشمنان بیمه ساخته و همچون سدی در برابر استثمارگران ایستادگی و مقاومت می کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: طلاب و روحانیان تحت هر شرایطی تابع رهنمودها و دستورات ولی فقیه بوده و با جان و دل از انقلاب و آرمانهای امام و شهدا پاسداری کنند.

لازم به ذکر است، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از بخش های مختلف حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات