۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۰۶۹
امام جمعه گتوند:

شیخ نمر شهید بصیرت و استقامت در برابر استکبار است

امام جمعه گتوند با اشاره به مظلومیت تفکر و روحانیت تشیع در پی شهادت شیخ نمر، گفت: این شهید بزرگوار نماد بصیرت و استقامت در برابر ماهیت صهیونیستی و استکباری آل سعود است.
شیخ نمر

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سالگرد شهادت شیخ نمر ابراز داشت: خون مظلوم این شهید بزرگوار دامن پلید آل سعود را خواهد گرفت و تنها دستاورد چنین اقدامی برای آل سعود پیروزی ظاهری بر جریان مبارزه شیخ نمر است.

امام جمعه گتوند گفت: مقاومت، ثبات قدم و عدم تسلیم پذیری در برابر زیاده خواهی های آل سعود بالاترین پیام مبارزه شیخ نمر برای جامعه شیعی عربستان سعودی است و این شیخ بزرگوار با عدم ذلت پذیری و ایستادگی در برابر ظلم خاندان حاکم، جان خود را فدا کرد که با این اقدام قطعا تیشه به ریشه ظلم در عربستان سعودی خواهد زد.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند به بیداری و هوشیاری جامعه شیعی در عربستان سعودی پس از شهادت شیخ نمر اشاره و خاطرنشان کرد: بیداری و استقامت بر ارزش ها و حقانیت دین و مذهب در اثر روشنگری های شیخ نمر زمینه ساز فروپاشی آل سعود را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اتهامات واهی آل سعود علیه شیخ نمر اظهار داشت: شهادت شیخ نمر ظلمی مضاعف به تفکر شیعی و روحانیت شیعه در جامعه متحجر و عقب مانده آل سعود است؛ چرا که براساس تفکرات و خط مشی وهابیت اکثر مسلمانان کافر و کشتن آنها جایز است در حالی که شهادت شیخ نمر به دست آل سعود با قوانین بین الملل، شرعی و  قانونی سازگاری ندارد.

وی به اعتراضات مسالمت آمیز شیخ نمر و اعدام وی در میان گروهی از تروریست ها اشاره و عنوان کرد: اعدام شیخ نمر کاری ناپسند و مظلومیت این شهید را اثبات می کند و در آینده بیداری و هوشیاری بیشتر جامعه اسلامی نسبت به عدم تقید آل سعود به معیارهای اخلاقی و اسلامی را روشن تر خواهد کرد.

امام جمعه گتوند با بیان این که آل سعود در چارچوب عقاید و باورهای تکفیری وهابیت گام برمی دارد، اظهار داشت: آل سعود برای حمایت از عقاید وهابیت حاضر به کشاندن جهان اسلام به ورطه هلاکت است و برای رویارویی با چنین اقداماتی باید مسیر شیخ نمر به عنوان شهید بصیرت و استقامت در برابر ماهیت صهیونیستی استکباری آل سعود را ترویج دهیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات