۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۹۲۶
امام جمعه بوشهر:

انقلاب اسلامی روشن کننده تاریکی های جهان است

امام جمعه بوشهر گفت: این انقلاب می‌تواند تاریکی که در جهان وجود دارد را به روشنی تبدیل کند، در جهان امروز به اسم حقوق بشر، بشر را ذبح می‌کنند، به اسم سازمان ملل، ملل را نابود می‌کنند.
آیت الله صفایی بوشهری
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آستانه نهم دی، گفت: بصیرت یعنی فهم عمیق، روشن ضمیر و مطلع بودن انسان و اینکه در تمامی عرصه‌ها جایگاه خودش را در انقلاب بداند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر فردی می‌تواند نقش مهمی در تحولات داشته باشد، باید وظیفه خودش را بداند و بفهمد که کشورش در چه برهه‌ای از تاریخ قرار دارد و چگونه از ملت و کشورش دفاع کند، منطق انقلاب را بشناسد و ببیند دارای چه ارزش‌ها و آرمان‌های است که بصیرت یعنی این.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: این انقلاب می‌تواند تاریکی که در جهان وجود دارد را به روشنی تبدیل کند، در جهان امروز به اسم حقوق بشر، بشر را ذبح می‌کنند، به اسم سازمان ملل، ملل را نابود می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، از این رو در فتنه 88 طرح براندازی که دشمن به کمک فریب خورده های داخلی طراحی کرده بود با بصیرت و مجاهدت مردم شکسته شد.

وی با تشکر از ملت ایران که در روز 9 دی به صحنه آمدند، گفت: مردم ایران به ویژه استان دارالحماسه استان بوشهر حماسه‌ای از حضور و بیداری و بصیرت را نشان دادند که پای امام و رهبر خود ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به احداث آبشرین کن، گفت: امیدواریم کمبود آب استان بوشهر این‌طوری نشود که مسؤولان در تابستان به فکر تأمین آب شرب باشند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تابستان سختی بر مردم استان گذشت، اظهار داشت: مسؤولان با مدیریت صحیح، ایجاد سدها و آب شیرین کن ها به ویژه بهسازی زیرساخت‌های انتقال آب و اصلاح الگوی مصرف آب، بحران تاریخی آب آشامیدنی در استان را حل کنند./846/201/ب2
ارسال نظرات