۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۳۴۷
آیت الله طه محمدی:

مسائل اخلاقی در اولویت امور قرار گیرند

امام جمعه همدان گفت: عالم ورزش باید دگرگون شود و ورزشکاران ما در عصر انقلاب اسلامی باید مبدع باشند و مسائل اخلاقی در ورزش باید در اولویت و مورد توجه همگان قرار گیرد.
طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از ورزشکاران استان همدان صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه به رفتارهای اجتماعی، اظهار داشت: عیب ایرانیان این است که چشم و گوش بسته از اجانب تقلید می کنند.

وی با اشاره به عبث بودن برخی رشته های ورزشی، گفت: در زمانی بشر بسیاری از کارها را خود انجام می داد که نیاز به قدرت بدنی زیادی داشت ولی الان ماشین بخش عمده کارها را بر عهده گرفته است.

امام جمعه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: استکبار افکار جهانیان را به سمت و سویی هدایت می کند که جوامع را عقب نگه دارد.

وی با بیان این که برخی ورزش ها غیرانسانی است، ابراز داشت: در برخی ورزش ها نابودی انسان ملاک است و در بازی های دیگر لطمه هایی که به یکدیگر وارد می کنند، شامل دیه است.

آیت الله طه محمدی گفت: بسیاری از ورزش ها مانند والیبال ورزش های سالمی هستند که حتی اگر مدت زیادی هم بازی کنید آسیبی به بدن وارد نمی شود.

وی گفت: عالم ورزش باید دگرگون شود و ورزشکاران ما در عصر انقلاب اسلامی باید مبدع باشند و مسائل اخلاقی در ورزش باید در اولویت و مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: باید به ورزش همگانی توجه کرد و باید کاری کرد که همه مدیران به میدان بیایند و باید دانست که هر ورزش متناسب با یک فرد است./979/202/ب2

ارسال نظرات