۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۶۷۱۴۳
امام جمعه هویزه:

حمایت غرب از تروریسم در جهت اسلام گریزی است

امام جمعه هویزه با اشاره به حمایت غرب از گروه های تروریستی، گفت: این حمایت در جهت اسلام گریزی و ارائه تصویری ناشایست به جهانیان از اسلام است.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که وحدت از مباحث مهم و زیربنای اساسی اسلام است، گفت: دشمنان از اختلاف نظر و سلایق گوناگون مسلمانان سوء استفاده و با پروراندن و حمایت از گروه های تکفیری تلاش می کنند تا شکاف عمیقی را در امت اسلام ایجاد و چهره ای ناشایست از اسلام را به حهانیان نشان دهند.

امام جمعه هویزه با بیان این که دشمنان و غرب با حمایت از تروریست ها در پی ایجاد اسلام گریزی در مجامع بین الملل هستند، ابراز داشت: طبیعت انسان نیازمند اتحاد است و از این لحاظ وحدت جزء راه های مهم در پیشبرد اهداف و کمال انسانی محسوب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه به دستور مولای متقیان در زمینه ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه اشاره و اظهار داشت: خواص، نخبگان و علمای هر جامعه اساسی ترین نقش را در ایجاد وحدت و تفرقه ایفا می کنند.

حجت الاسلام نیسی با بیان این که سکوت امیرمؤمنان(ع) در زمینه خلافت تنها برای باقی ماندن وحدت در میان امت اسلام بود، گفت: امام علی(ع) در خطبه قاصعه به وحدت میان امت ها و عدم آشنایی انسان ها به ارزش آن اشاره می کند.

وی با اشاره به این که دین اسلام مظاهر وحدت را در میان مسلمانان مشخص کرده است، عنوان کرد: نماز جمعه، نماز اعیاد فطر و قربان، حج و جهاد از مظاهر وحدت امت اسلام هستند و باید دانست که اختلاف سبب از بین رفتن شکوه و جلالت امت اسلام خواهد شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات