۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۶۵۷۰۴
امام جمعه الشتر:

تاریخ، گواه بر شیطان صفتی و بدعهدی آمریکا است

امام جمعه شهرستان الشتر به بدعهد بودن و شیطان صفتی آمریکا در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: با تمدید تحریمها آمریکا باری دیگر چهره پلید خود را در دنیا به نمایش گذاشت.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا در طول تاریخ، بیان داشت: جبهه استکبار همواره در پی تأمین منافع نامشروع خود در جهان است.

وی به سابقه تاریخی بدعهدی استکبار اشاره کرد و افزود: در زمان پیامبر(ص) نیز مشرکان این طور بوده و همواره بر سر عهد و پیمان خویش پایبند نبودند.

امام جمعه شهرستان الشتر با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به شیطان صفتی آمریکا تأکید داشته و دارد، بیان داشت: فتنه بدعهدی در برجام نخستین فتنه نبوده و آخرین نیز نیست.

وی با تأکید بر ضرورت واکنش نسبت به بدعهدی آمریکا، اظهار داشت: در یک نرمش قهرمانانه فرزندان ایران باید به دنیا ثابت کنند که ایران اسلامی در چارچوب مسائل انسان دوستانه و بشر دوستانه فعالیت دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت عمل مسؤولان ایران اسلامی در چارچوب مطالبات رهبری، خاطرنشان کرد: امروز به دنیا ثابت شد که دولتمردان ما به هر دلیلی قرارداد برجام را که امضا کردند، ناسازگار و بدعهد امروز کدام کشور است.

وی با اشاره به تمدید تحریمها علیه ایران و عمل نکردن آمریکا به مفاد قرارداد، بیان داشت: آمریکا با این اقدام چهره پلید خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان الشتر با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دولتمردان باید پاسخی دندان شکن به نقض برجام بدهند، گفت: افرادی که بر این باور هستند که با نگاه به بیرون کشور پیشرفت می کند، باید بدانند که راه نجات کشور نگاه به درون است.

وی در ادامه به بحث خوب و بد دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا اشاره کرد و افزود: دموکرات و جمهوری خواه کارگردانی واحد دارند و هر کدام سر کار بیایند، خوی استکباری پابرجا است.

تکیه بر ظرفیتهای داخلی راه نجات کشور است

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه چشم امید داشتن به خارج از کشور سرابی بیش نیست، اظهار داشت: نباید از اقتصاد داخل غافل شویم بلکه باید با تکیه بر ظرفیتها و توانایی های داخل در پی رشد و شکوفایی وضعیت اقتصادی کشور باشیم./9459/302/ب2

ارسال نظرات