۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۲۹۵
فرمانده سپاه ناحیه اراک:

وحدت مردم و مسؤولان محور کلیدی در پدافند غیرعامل است

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: وحدت مردم و مسؤولان و توجه ویژه به آرمان های امام راحل و مطالبات رهبر معظم انقلاب، محور کلیدی در پدافند غیرعامل است.
محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت واگن پارس اراک، افزود: با توجه به توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، غفلت از مبارزه و پیش آمادگی در پدافند غیر عامل ممکن است موجب خسارات جدی شود و باید در این زمینه برنامه ویژه داشت.

وی ادامه داد: فرهنگ پدافند غیرعامل باید به گونه ای قابل درک به عموم جامعه منتقل شود و برای این امر آموزش همگانی و عمومی صورت بگیرد تا آحاد جامعه با این مقوله به خوبی آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شناسایی تهدیدهای دشمن، نقاط آسیب پذیری و راهکارهای مقابله با این تهدید ها، مساله مهمی در پدافند غیرعامل است.

وی اظهار کرد: پدافند غیرعامل سرمایه ای بزرگ برای استان است واین مهم باید علاوه بر مدیریت بحران در تمامی سطوح غیرعامل با ظرافت دیده شود.

پاسدار رضایی اضافه کرد: استان مرکزی با دارا بودن جمعیت دانشجویی، صنعت، کشاورزی و واقع شدن در کریدور شرق به غرب کشور، از موقعیت استراتژیکی برخوردار است و جدی گرفتن موضوعات پدافند غیرعامل در تمام سطوح در دستگاه های اجرای امری حیاتی است.

دوم تا هشتم آبان ماه با عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است./842/102/ب2

ارسال نظرات