۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۵۸۰۹۱
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

استکبارستیزی موضع غیرقابل تغییر ملت ایران است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: استکبارستیزی، موضع غیرقابل تغییر ملت ایران است و تا زمانی که آمریکا در رأس دنیای استکبار قرار داشته باشد، ملت ایران موضع خود را در برابر آنان تغییر نمی‌دهد.
13 آبان

عباس صفدری، مسؤول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: 13 آبان از مهمترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار تجلی پیدا کرد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مبارزه ما با استکبار جهانی تعطیلی ندارد و چنانچه روزی این مهم را تعطیل کنیم، مشخص می‌شود که دیگر تابع قرآن نیستیم و این در حقیقت اهمیت موضوع استکبارستیزی را نشان می‌دهد.

مسؤول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان افزود: استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان‌های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی است و ملت ما هیچگاه دست از شعار «مرگ بر آمریکا» بر نخواهد داشت.

وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده شناخت و بصیرت آنها نسبت به سیاستهای سلطه گرایانه و استکباری دولت آمریکاست و با این حضور، خشم خود را از جنایات دنیای استکبار به نمایش می‌گذارند.

صفدری ادامه داد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال در حقیقت اعتراض آنان به بدعهدی‌های آمریکا نسبت به ملت ایران و همچنین اعلام انزجار از جنایات آمریکا در منطقه و جهان است.

مسؤول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان بیان کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در زاهدان صبح روز پنجشنبه، ساعت 8:30 از میدان آزادی آغاز و تا تقاطع مصطفی خمینی و آزادی برگزار می‌شود./831/303/ب2

ارسال نظرات